استاندار هرمزگان از چند طرح بزرگ عمرانی در بندرخمیر بازدید کرد


استاندار هرمزگان از چند طرح بزرگ عمرانی در بندرخمیر بازدید کرد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان عصر یکشنبه با ورود به بندرخمیر از چندین طرح بزرگ صنعتی و عمرانی در این شهرستان بازدید کرد.

فریدون همتی در حاشیه بازدید از طرح‌ جایگاه سوخت پایانه بار بندرخمیر افزود: این جایگاه با سرمایه گذاری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال واشتغالزایی مستقیم ۱۲ نفر توسط بخش خصوصی درحال اجراست.

وی با اشاره به اینکه تردد و ترافیک کامیون‌ها در بندرخمیر بویژه جهت حمل سیمان نیازمند سرمایه گذاری و احداث جایگاه سوخت در شهرستان بود، تاکید کرد: این امکان با بهره برداری از این جایگاه در ماه آینده در کار سوخت رسانی به کامیونداران تسهیل می‌شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: با رفع مشکل کارت سامانه سوخت که پیگیری آن انجام شد، این جایگاه در مدار خدمات رسانی قرار می‌گیرد.

آب شیرین کن حمیران بندرخمیر به پیمانکار دیگری محول شود

استاندار هرمزگان از چند طرح بزرگ عمرانی در بندرخمیر بازدید کرد

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از پروژه آب شیرین کن روستای حمیران بندرخمیر، با توجه به تعلل پیمانکار فعلی در تکمیل پروژه، دستور اتمام پیمان پیمانکار پروژه را صادر کرد و گفت: این پروژه باید به سرعت به پیمانکار جدید واگذار و تکمیل شود.

همتی افزود: با بهره برداری از این پروژه، مردم چهار روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

وی یادآورشد: این پروژه هم اکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با شروع به کار پیمان کار جدید، حداکثر ظرف ۲ ماه به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: هم اکنون حفرچاه این پروژه صورت گرفته و مخزن و خط لوله این آب شیرین کن نیز به طور کامل اجرا شده است.

کارخانه خوراک دام و طیور بندرخمیر بزودی افتتاح می‌شود

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان بندرخمیر گفت: این کارخانه که با حمایت بخش دولتی و با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است، بزودی افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: کارخانه و سردخانه عمل آوری و بسته بندی آبزیان نیز در شهرک صنعتی خمیر توسط سرمایه گذاران ایجاد شده است.

همتی در این بازدید با درخواست سرمایه گذاران این پروژه‌ها به منظور ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره تولید، موافقت کرد و به فرماندار خمیر دستور داد موانع اجرایی آن‌ها را برطرف و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

اعتبار لازم برای تکمیل آسفات محور حمیران – زیارت تخصیص پیدا کند

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از محور ارتباطی روستای حمیران به زیارت در شهرستان خمیر دستور داد در صورت تکمیل زیرسازی این محور تا یک ماه آینده، اعتبار لازم برای آسفالت هفت و نیم کیلومتری این مسیر تخصیص پیدا کند.

این پروژه با استفاده از اعتبارات دهیاری روستای گزیر و مشارکت مردم در حال اجراست که با بهره برداری از آن مسیر دسترسی ۲۰ روستای این منطقه به مرکز استان بیش از ۳۰کیلومتر کوتاه می‌شود.

مردم روستای گزیر با بیش از پنج هزار نفر جمعیت مشارکت بسیار زیادی در توسعه زیرساخت‌های مختلف دارند و در دوره ای که بودجه و امکانات دولت به واسطه تحریم‌ها محدود بوده است، پروژه‌های مختلفی در زمینه فرهنگی و ورزشی در روستا اجرا و به بهره برداری رسید است.

چمن مصنوعی استادیوم ورزشی گزیر خمیر تا هفته دولت نصب شود

استاندار هرمزگان در بازدید از ورزشگاه درحال احداث گزیر بندرخمیر به مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور داد تا هفته دولت، نسبت به نصب چمن مصنوعی در این ورزشگاه اقدام کند.

مساحت کل این استادیوم ۳۰ هزار متر مربع است و تاکنون ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه لوازم و تجهیزات و هزینه ساخت ورزشگاه شده است.

استاندار هرمزگان عصر یکشنبه به منظور بازدید و بررسی میدانی وضعیت چند پروژه عمرانی عازم شهرستان بندرخمیر شد.

شهرستان بندرخمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال