پرداخت شهریه در مدارس هیات امنایی یک امر آگاهانه و داوطلبانه است


پرداخت شهریه در مدارس هیات امنایی یک امر آگاهانه و داوطلبانه است

حکیم زاده گفت:پرداخت شهریه در مدارس هیات امنایی یک امر آگاهانه و داوطلبانه است. اگر خانواده ای انتخاب می کند فرزندش در مدرسه هیات امنایی تحصیل کند یعنی شرایط حضور در آن مدرسه را پذیرفته است.

«رضوان حکیم زاده» درباره شهریه مدارس هیات امنایی به خبرنگار شبستان گفت:مدرسه هیات امنایی می تواند شکل مترقی از مدارس باشند. چون مشارکت ذی نفعان اصلی و خانواده را به عنوان شرکای تربیتی می پذیرد.

معاون آموزش و ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود:مدارس هیات امنایی چون متشکل از اولیای دانش آموزان است، سر برنامه هایی که مشخص می کنند ومورد توافق از سوی خانواده ها قرار می گیرد، مشارکت می کنند.

وی ادامه داد:پرداخت شهریه در مدارس هیات امنایی یک امر آگاهانه و داوطلبانه است. اگر خانواده ای انتخاب می کند فرزندش در مدرسه هیات امنایی تحصیل کند یعنی شرایط حضور در آن مدرسه را پذیرفته است.

حکیم زاده گفت:برای فعالیت مکمل که با تصویب هیات امنایی که متشکل از خانواده ها ونمایندگان آن ها است باید افراد شهریه بدهند و لازم الاجرا است.

وی در پاسخ به این پرسش که اکنون آموزش ها مجازی شده و فوق برنامه زیاد نیست بابت چه چیزی باید شهریه پرداخت کنند ؟ یاد آور شد: خانواده ها می توانند نقش فعالی داشته باشند. چون برنامه ها باید به تصویب اعضای هیات امنا برسد.اگر تشخیص این باشد برخی از برنامه های مصوب در بستر فضای مجازی ظرفیت اجرایی ندارند به مدرسه نظر را اعلام کنند وبازخورد بدهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدرسه حق دارد هزینه فعالیت هایی دریافت کند که وجهه اجرایی داشته باشد. اگر اجرا نشود، توجیحی برای دریافت وجه وجود ندارد.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج