منتخب مجلس: در دفاع از حقوق مردم بهار و کبودرآهنگ کوتاه نمی آیم


منتخب مجلس: در دفاع از حقوق مردم بهار و کبودرآهنگ کوتاه نمی آیم

همدان-ایرنا- منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر این 2 شهرستان، گفت که در راستای تدوین برنامه بلند مدت برای مردم این شهرستان ها ذره‌ای از پیگیری و احقاق حقوق آنها کوتاه نمی‌آیم.

به گزارش ایرنا، «فتح اله توسلی» روز جمعه در جمع مردم شهرستان بهار با اشاره به اختصاص بودجه به شهرستان‌های استان، اظهار داشت: برای هر یک از شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ هفت و نیم میلیارد تومان از محل بودجه توازن اختصاص داده شده در صورتی که برای ملایر ۴۵ میلیارد تومان اختصاص یافته و عدالت در توزیع بودجه توازن رعایت نشده که من در این رابطه اعتراض کردم.

به گفته وی، شهرستان بهار مهد فرهنگ، تمدن، عرفان، ادب و شعر است و هویت دارد و بنده مدافع هویت شهرستان بهار خواهم بود.

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بهار ده‌ها ظرفیت عمده دارد که می‌تواند غرب کشور را پوشش دهد، افزود: سیب زمینی، باغ‌های انگور در بهادربیگ، تولید سیر در کریم آباد، تولیدی‌های کفش در زاغه، شهرک کامیون صالح آباد، تولید سفال و صنایع دستی در لالجین بخشی از ظرفیت‌های شهرستان بهار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

توسلی با بیان اینکه تک محصولی، اقتصاد دو شهرستان را در حالت نابودی قرار داده است، تصریح کرد: آلودگی‌هایی که صنایع اطراف بهار ایجاد کرده موجب ناراحتی مردم شده که مسئولان باید تدابیر لازم را بیندیشند.

توسلی اظهار داشت: از همه کسانی که دارای طرح و ایده هستند می‌خواهیم ما را یاری کنند تا مطالبات مردم پیگیری شود و بنده با تمام وجود در خدمت مردم هستم و برای خود شانی جز خدمتگزاری مردم قائل نیستم و در خصوص مسائل مردم سکوت نخواهم کرد.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برداشت سیب زمینی از مزارع همدان