محدویت‌های تردد کرونایی در همدان برقرار است


محدویت‌های تردد کرونایی در همدان برقرار است

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی در همدان برقرار است، گفت: پلیس راهور بر مدار قانون حرکت می‌کند و بر اساس مصوبه ستاد کرونا پلاک‌های غیربومی که در شهر تردد کنند، اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همانند قبل در استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ورود خودروها به شهرهای نارنجی کرونایی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز کرونایی مشمول یک میلیون تومان جریمه هستند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور ضمن اعمال قانون متخلفان، به آنها تذکر هم می‌دهد و از آنها دعوت می‌کند از شهر خارج شوند، اظهار کرد: با این وجود ترددهایی هم اتفاق می‌افتد که البته طبق قانون برخورد می‌شود.

فکری با اشاره به اینکه تعدادی از خودروهای غیربومی که در شهر همدان تردد دارند ساکن همدان هستند، تصریح کرد: طبق آخرین بررسی‌هایی که در سطح شهر انجام شده است در حال حاضر تعداد مسافران شهر همدان قابل توجه نیست.

به گزارش ایسنا، مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که در حال حاضر تعداد مسافران در برخی از تفرجگاه‌های شهر همدان قابل توجه است و این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای ورود موج پنجم کرونا به همدان باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس