کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تمدید نمی کند / اکیپ


کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تمدید نمی کند / اکیپ

پاری سن ژرمن در خطر از دست دادن ام باپه به طور رایگان در تابستان آینده است. ام باپه می داند تیم های علاقه...

قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل آینده به پایان می رسد و هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.

بر اساس گزارش اکیپ، ام باپه به سران پاری سن ژرمن اطلاع داده که با شرایط کنونی قراردادش را با این تیم تمدید نمی کند اما حاضر است در فصل پایانی قراردادش در این تیم بماند. قبل از یورو 2020، ام باپه در مصاحبه ای اعلام کرد تا قبل از پایان این تورنمنت، تصمیمی در مورد آینده اش نمی گیرد.

طی ماه های اخیر، مدیران پاری سن ژرمن بارها تلاش کرده اند تا به او بگویند لحظه تصمیم گیری فرا رسیده اما هر بار مهاجم فرانسوی طفره رفته است. به سران پاری سن ژرمن اطلاع داده شده که ام باپه در شرایط کنونی حاضر به تمدید قراردادش نیست. این پاسخ ام باپه به مقامات پاری سن ژرمن در مورد موضوعی بسیار حساس بوده و شاید قطعی نباشد.

ام باپه همیشه ترجیح داده که برای جدایی در این تابستان به باشگاه فشار نیاورد و کاملا به قراردادش متعهد است اما شاید هم دلیل تعهد او به قرارداد یک ساله اش این است که می داند که مقصدهای احتمالی او همگی در این تابستان با مشکل مالی مواجه هستند.

ام باپه تضمین می خواهد که پاری سن ژرمن ترکیب نفرات فوق العاده ای داشته باشد تا ظرفیت قهرمانی در لیگ قهرمانان وجود داشته باشد. پاری سن ژرمن احساس می کند با جذب واینالدوم، اشرف حکیمی و دوناروما به صورت گسترده ای ترکیب خود را پیشرفت داده و همچنان در پی جذب بازیکنان جدید است.

طی ماه های اخیر، رابطه بین لئوناردو و ام باپه کمی دچار مشکل شده و ناصر الخلیفی شخصا به این موضوع رسیدگی می کند. مالکان قطری پاری سن ژرمن فکر می کنند لئوناردو نتوانسته این موضوع را به خوبی حل و فصل کند و امنیت شغلی او به طور جدی در خطر است.

رئال مادرید و پاری سن ژرمن چند هفته پیش در مورد بازیکنان دیگری مذاکرات داشتند و لوس بلانکوس همچنین در مورد شرایط خرید ام باپه سوال کرده اما پاری سن ژرمن به طور قاطع اعلام کرده که او فروشی نیست. این یعنی پاری سن ژرمن ریسک می کند تا نظر ام باپه را در مورد تمدید قرارداد عوض کند یا این خطر را بپذیرد که او را تابستان آینده رایگان از دست بدهد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از صحبت‌های مدیرعامل سوءبرداشت شده؛ / مورایس: می‌خواهیم اول و سوم شویم