پیش بازی بلژیک - ایتالیا؛ نبرد آماده ترین ها


پیش بازی بلژیک - ایتالیا؛ نبرد آماده ترین ها

بلژیک و ایتالیا، احتمالا آماده ترین و بهترین تیم های یورو 2020 به مصاف هم می روند تا به نیمه نهایی...

در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، تیم بلژیک و ایتالیا به مصاف هم می روند که نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این مسابقه.

اطلاعات بازی ایتالیا و اتریش

تاریخ برگزاری: جمعه، 11 تیر 1400 (2 جولای 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیخ داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی) | داور VAR: باستین دانکرت (آلمان)

بررسی وضعیت تیم های بلژیک و ایتالیا

ادن هازارد و کوین دی بروین، دو مهره مهم بلژیک در حملات هستند و نگرانی زیادی در خصوص رسیدن آن ها به این بازی وجود دارد که غیبت آن ها می تواند ضربه مهمی به خط حمله شیاطین سرخ باشد. در نیمه اول بازی با دانمارک که هر دو بازیکن در زمین حضور نداشتند، بلژیک با مشکلاتی روبرو شد. در آن سو ایتالیا قوی ترین ترکیب ممکن خود را در اختیار دارد. پس از سه برد آسان در مرحله گروهی، ایتالیا مقابل اتریش سختی کشید و شاید این چیزی بود که تیم مانچینی به آن نیاز داشت. این دیدار را می توان جدال آماده ترین تیم های جام و مدعیان قهرمانی دانست. بلژیک و ایتالیا تنها تیم های جام هستند که هیچ امتیازی از دست نداده اند اما به ناچار یکی از آن ها در این مرحله حذف خواهد شد. جدال دو تیم می تواند جنبه انتقامی هم داشته باشد؛ بلژیک می آید تا ناکامی های خود مقابل ایتالیا به خصوص شکست تلخ در یورو 2016 را جبران کند و از سوی دیگر روبرتو مانچینی می خواهد شکست در فینال FA کاپ مقابل ویگان روبرتو مارتینز را تلافی کند. همان طور که کلودیو رانیری پیش بینی کرده، در انتظار دیدن یک بازی باز و تهاجمی از سوی هر دو تیم هستیم.

مانچینی بازهم به مارتینز رسید؛ ایتالیا و بلژیک، جدال انتقام ها

کنفرانس خبری اعضای بلژیک و ایتالیا

روبرتو مانچینی: بازی با بلژیک زیبا و نزدیک خواهد بود جورجو کیه لینی: این که از کل بلژیک فقط از لوکاکو صحبت کنیم بی احترامی است اکسل ویتسل: باید مقابل ایتالیا شجاعانه بازی کنیم روبرتو مارتینز: وضعیت دی بروین و هازارد مشخص نیست؛ ایتالیا و بلژیک بهترین های این تورنمنت بوده اند

ترکیب احتمالی بلژیک و ایتالیا (یوفا)

بلژیک (1-2-4-3): کورتوا | آلدرویرلد، فرمائلن، فرتونخن | مونیه، ویتسل، تیلمانس، تورگان هازارد | کاراسکو، مرتنز | لوکاکو

ایتالیا (3-3-4): دوناروما | دی لورنتزو، بونوچی، کیه لینی، اسپیناتزولا | بارلا، جورجینیو، وراتی | کیه زا، ایموبیله، اینسینیه

غایبان بلژیک و ایتالیا

بلژیک: تیموتی کاستانیه به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت، ادامه یورو را از دست داده است. حضور ادن هازارد و کوین دی بروین برای بازی با ایتالیا در هاله ای از ابهام است و ممکن است آن ها به این بازی نرسند. آلدرویرلد، فرمائلن و تورگان هازارد کارت زرد بگیرند، بازی بعدی را از دست می دهند.

ایتالیا: مصدومی ندارند. نیکولو بارلا، جووانی دی لورنتزو و متئو پسینا در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعد محروم می شوند.

مسیر راهیابی بلژیک و ایتالیا

بلژیک در گروه B با پیروزی مقابل روسیه، دانمارک و فنلاند 9 امتیازی شد و صدرنشین صعود کرد. بلژیک روسیه را 3-0، دانمارک را 2-1 و فنلاند را 2-0 شکست داد. آن ها در یک هشتم نهایی در یک بازی نزدیک، پرتغال را 1-0 بردند و به یک چهارم نهایی رسیدند. ایتالیا در گروه A با پیروزی مقابل ترکیه، سوئیس و ولز با کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد. ایتالیا توانست ترکیه و سوئیس را 3-0 و ولز را 1-0 شکست دهد. در یک هشتم نهایی، ایتالیا در یک بازی سخت توانست اتریش را در وقت اضافه 2-1 شکست دهد و به یک چهارم نهایی برسد.

بهترین های بلژیک و ایتالیا از نگاه آمار هواسکورد

تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز
بلژیک کوین دی بروین (8.01) روملو لوکاکو (3) دی بروین، مونیه (2)
ایتالیا لئوناردو اسپیناتزولا (7.56) مانوئل لوکاتلی، متئو پسینا، چیرو ایموبیله (2) تولوی، آچربی، اسپیناتزولا، وراتی، ایموبیله (1)

رویارویی های پیشین بلژیک و ایتالیا

پیش بازی بلژیک - ایتالیا؛ نبرد آماده ترین هاایتالیا و بلژیک مجموعا 18 بار در تاریخ بازی کرده اند
سهم ایتالیا و بلژیک به ترتیب 14 و 4 پیروزی بوده و 4 بازی هم مساوی شده است
آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی یورو 2016 بود که ایتالیا 2-0 پیروز شد

نکات آماری بازی بلژیک و ایتالیا

بلژیک و ایتالیا تنها تیم های یورو هستند که همه بازی هایشان را برده اند (4 برد) بلژیک 14 بازی اخیرش در مسابقات یوفا را برده است ایتالیا در 11 بازی اخیرش (دوستانه و رسمی) فقط یک گل خورده است ایتالیا در 12 بازی اخیرش (دوستانه و رسمی) پیروز شده است

پیش بینی هواسکورد

بلژیک 1-2 ایتالیا

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آتالانتا، رم و لاتزیو آماده برای دو هفته جنگ تمام عیار؛/ آخرین جنگ فصل سری آ: سه تیم و ...