حکیمی دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی پاری سن ژرمن؛ پاداش 1 میلیون یورویی سهم رئال مادرید


حکیمی دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی پاری سن ژرمن؛ پاداش 1 میلیون یورویی سهم رئال مادرید

رئال مادرید به دلیل قهرمانی اینتر در سری آ، یک میلیون یورو برای حکیمی پاداش دریافت می...

اشرف حکیمی، وینگ بک مراکشی اینتر روز دوشنبه یا سه شنبه تست های پزشکی پاری سن ژرمن را پشت سر خواهد گذشت.

طرفداری | به گزارش محمد بوحفصی، همه چیز برای انتقال اشرف حکیمی از اینتر به پاری سن ژرمن آماده شده و این بازیکن 22 ساله روز دوشنبه یا سه شنبه هفته پیش رو، به منظور شرکت در تست های پزشکی در شهر پاریس خواهد بود. در صورت موفقیت آمیز بودن این معاینات، حکیمی قراردادی 5 ساله با دستمزد 8 میلیون یورویی با پی اس جی امضا می کند.

جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش داد دلیل طولانی شدن روند این انتقال، بند موجود در معامله بین اینتر و رئال مادرید بوده است. در واقع نراتزوری طبق یک بند موظف بود در صورت دریافت پیشنهاد برای حکیمی، باشگاه اسپانیایی را آگاه کند تا در صورت تمایل حدود 48 تا 72 ساعت برای تطبیق دادن پیشنهادش وقت داشته باشد. باشگاه ایتالیایی روز 30 ژوئن (چهارشنبه) رئال مادرید را در جریان پیشنهاد 68 میلیون یورویی پاری سن ژرمن (به علاوه 3 میلیون یورو پاداش) قرار داد و حالا فلورنتینو پرز فقط 24 ساعت دیگر فرصت دارد در صورت تمایل پیشنهادش را با پیشنهاد باشگاه فرانسوی مطابقت دهد. با این حال دی مارتزیو می گوید لوس بلانکوس قصد بازگرداندن حکیمی را ندارد و انتقال به پی اس جی قطعی خواهد بود.

مشخص شدن هزینه نهایی حکیمی برای اینتر

اینتر و رئال مادرید در تابستان سال گذشته برای انتقال حکیمی به ایتالیا بر سر معامله ای 40 میلیون یورویی به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیدند. دی مارتزیو می گوید اینتر فقط 1 میلیون یورو از پاداش های در نظر گرفته شده را به دلیل قهرمانی در سری آ به لوس بلانکوس پرداخت خواهد کرد. با توجه به تغییر تیم حکیمی، فرصت برای تحقق 4 میلیون یوروی دیگر از این پاداش ها نخواهد بود بنابراین وینگ بک مراکشی در مجموع 41 میلیون یورو برای نراتزوری هزینه داشته است. گفتنی است طبق اخبار روز گذشته باشگاه اسپانیایی قرار است 2.1 میلیون یورو از رقم انتقال اشرف به پاری سن ژرمن را به عنوان حق رشد دریافت کند (رئال مادرید در مجموع 43.1 میلیون یورو از فروش حکیمی به دست می آورد).

مشخص شدن جزئیات انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین