تصادف خودروبر حامل تویوتا لندکروزرهای جدید و نابودی آن‌ها!


تصادف خودروبر حامل تویوتا لندکروزرهای جدید و نابودی آن‌ها!

اگر منتظر تحویل اولین نمونه‌های تویوتا لندکروزر 2022 هستید شاید سفارش شما کمی با تأخیر مواجه شود. یک تریلر حمل خودرو که مشغول نقل‌وانتقال چندین دستگاه از این شاسی‌بلند جدید بوده با حادثه مواجه شده و به جرات می‌توان گفت چیزی از خودروها باقی نمانده است. در این ویدئو شاهد چندین لندکروزر جدید هستیم که … The post تصادف خودروبر حامل تویوتا لندکروزرهای...

اگر منتظر تحویل اولین نمونه‌های تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ هستید شاید سفارش شما کمی با تأخیر مواجه شود. یک تریلر حمل خودرو که مشغول نقل‌وانتقال چندین دستگاه از این شاسی‌بلند جدید بوده با حادثه مواجه شده و به جرات می‌توان گفت چیزی از خودروها باقی نمانده است. در این ویدئو شاهد چندین لندکروزر جدید هستیم که اکثر آن‌ها از بین رفته‌اند.

تصادف خودروبر حامل تویوتا لندکروزرهای جدید و نابودی آن‌ها!

فعلاً جزئیات زیادی از این حادثه منتشر نشده اما می‌دانیم که این اتفاق در زمان حمل خودروها به نمایندگی فروش رخ داده است. این تصادف در صلاله سومین شهر بزرگ عمان رخ داده و این امر نشان می‌دهد که تویوتا اولویت خود در تحویل لندکروزر جدید را کشورهای حاشیه خلیج‌فارس قرار داده چراکه این خودرو محبوبیت زیادی در این منطقه دارد. حتی پیش از رونمایی رسمی لندکروزر LC300 شاهد حضور این خودرو در خاورمیانه بوده‌ایم.

تصادف خودروبر حامل تویوتا لندکروزرهای جدید و نابودی آن‌ها!

در یک ویدئو می‌توانیم ۴ لندکروزر را ببینیم که به شدت آسیب دیده‌اند و به سختی قابل‌شناسایی می‌باشند. در ویدئوی بعدی هم تریلر حمل خودرو و لندکروزرها را می‌بینیم که از بین رفته‌اند. در تصویر دیگری هم خودروهای آسیب دیده در گوشه‌ای از جاده افتاده‌اند.

هنوز مشخص نیست که این تصادف باعث جراحت یا فوت هم شده یا خیر و اینکه چه تعداد لندکروزر از بین رفته‌اند. اولین نمونه‌های این خودرو از چند هفته پیش به دست مشتریان رسیده‌اند و حتی نیروی پلیس دوبی نیز لندکروزر جدید را به ناوگان خودرویی خود اضافه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری