اپل واچ سری 6 با شرایط ویژه اقساطی بازرگانی سیب


اپل واچ سری 6 با شرایط ویژه اقساطی بازرگانی سیب

یکی از گجت‌های پوشیدنی و بسیار جذاب این روزهای بازار تکنولوژی اپل واچ ها هستند.

ساعت های هوشمند اپل که به‌عنوان ابزاری کاربردی در بین ورزشکاران و افراد علاقه‌مند به دنیای دیجیتال شناخته می‌شوند همه‌ساله یک شگفتی جدید را رونمایی می‌کند.

سری ۶ ساعت های هوشمند اپل در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری طراحی و عرضه شده است. ایده اصلی طراحی از همان ساعت های قدیمی برگرفته شده است و با کمی تغییر در جزئیات و بندهایی جذاب‌تر وارد بازار شده است. بهینه‌تر شدن باتری بکار رفته در این اپل واچ می‌تواند نکته‌ای مثبت از این سری در مقایسه با سری‌های قبل‌تر باشد. اپل واچ سری 6 هم‌زمان با آیفون‌های سری 12 رونمایی شد و مجموعه‌ای جذاب را فراهم آورد. از آنجایی که خرید یک محصول جدید آن‌هم از برند اپل به‌صورت یکجا می‌تواند کمی سخت باشد، بازرگانی سیب با فراهم آوردن شرایطی ساده برای خرید محصولات اپل، علاقه‌مندان به این برند را در تهیه محصولات مورد نظر یاری می‌رساند.

خرید اقساطی اپل واچ 6 بدون پیش‌پرداخت

برای خرید اقساطی اپل واچ سری 6 از بازرگانی سیب شرایط ساده‌ای برای مشتریان فراهم شده است. برای خرید اپل واچ 6 هیچ‌گونه پیش پرداختی لازم نیست و اقساط تا ۱۲ ماه قابل تقسیط است. مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی واچ از بازرگانی سیب: دسته چک صیاد، گردش حساب به‌صورت آنلاین یا پرینت شده، رزرو زمان خرید، تحویل چک به تعداد ماه یا دو ماه یک‌بار، حضور شخص صاحب حساب و داشتن گوشی از آیفون 8 به بالا. با جست‌وجوی نام بازرگانی سیب در موتورهای جست‌وجو می‌توانید از قیمت و میزان اقساط هر محصول آگاه شوید. برای دیدن قیمت اپل واچ ها می‌توانید https://bazarganisib.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87/wearable-gadget/apple-watch/ کلیک کنید.

اپل واچ سری 6 با شرایط ویژه اقساطی بازرگانی سیب

اپل واچ سری 6 را با چه آیفونی ست کنیم؟

یک انتخاب خوب خرید آیفون 12 پرو است که به‌سادگی با اپل واچ سری 6 هماهنگ می‌شود؛ امکاناتی که برای رصد سلامتی و پایش خواب در اپل واچ 6 تعبیه شده است می‌تواند این ساعت را کاربردی‌تر از سری‌های گذشته کند. هیچ چیز از این بهتر نخواهد بود که یک ست جدید از محصولات اپل را داشته باشید، بازرگانی سیب امکان خرید آیفون را هم با حداقل پیش‌پرداخت ۴۰ درصدی برای شما فراهم آورده است. برای خرید آیفون 12 و بررسی قیمت آیفون 12 پرو مکس از بازرگانی سیب می‌توانید به آدرس bazarganisib.com مراجعه کنید؛ همچنین با انتخاب مدل مورد نظر خود و تماس تلفنی زمان خریدی برای مراجعه رزرو کنید. اقساط در نظر گرفته‌شده برای آیفون‌های بازرگانی از ۳ تا ۱۲ ماه قابل تغییر خواهد بود که به ازای هر ماه یا هر دو ماه یکبار چک دریافت خواهد شد. آیفون 12 پرومکس https://bazarganisib.com/product/apple-iphone-12-pro-max-128g/ این محصول است که دارای توضیحات مفصلی است. بعلاوه می‌توانید آیفون 12 پرو https://bazarganisib.com/product/apple-iphone-12-pro-128g/ را نیز با سری 6 ست کنید.

سبدی کامل از محصولات اپل در بازرگانی سیب

اپل تولیدکننده‌ی محصولات دیجیتالی است که بر جهان پادشاهی می‌کنند. لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای آماده، هدفون‌های بیسیم و ... همگی جز محصولات اپل هستند که در ویترین فروشگاه‌ها یافت می‌شوند. بازرگانی سیب به‌راحتی می‌تواند تمام این محصولات را برای خرید اقساطی برای شما فراهم آورد؛ برای خرید مک‌بوک و آی مک نیز بازرگانی سیب به میزان ۶۰ درصد از قیمت گوشی آیفون شما، تسهیلات خرید اقساطی می‌دهد تا بتوانید از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا لذت ببرید. شرایط خرید ایرپاد در بازرگانی سیب همچون شرایط اپل واچ خواهد بود و بدون پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. تمام خدماتی که در بازرگانی سیب انتظار شما را می‌کشد در کمتر از ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد که خود می‌تواند یکی از هزاران مزیت این فروشگاه اینترنتی قلمداد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس