جدیدترین دردسر پرسپولیس ؛ ایمیل وکیل کالدرون به فیفا رسید


جدیدترین دردسر پرسپولیس ؛ ایمیل وکیل کالدرون به فیفا رسید

وکیل گابریل کالدرون سرمربی سابق آرژانتینی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فیفا از این نهاد خواست به خاطر پرداخت نشدن مطالبات موکلش پرسپولیس را مجازات کند. نوشته جدیدترین دردسر پرسپولیس ؛ ایمیل وکیل کالدرون به فیفا رسید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدیدترین دردسر پرسپولیس ؛ ایمیل وکیل کالدرون به فیفا رسید

ایمیل وکیل کالدرون به فیفا: پرسپولیس را مجازات کنید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰
جدیدترین دردسر پرسپولیس ؛ ایمیل وکیل کالدرون به فیفا رسید

وکیل گابریل کالدرون سرمربی سابق آرژانتینی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فیفا از این نهاد خواست به خاطر پرداخت نشدن مطالبات موکلش پرسپولیس را مجازات کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از رد اعتراض باشگاه پرسپولیس مربوط به پرونده کالدرون و دستیارش در CAS، سرخ‌ها در پرونده مربی آرژانتینی تا ۹ تیر و دستیارش تا ۱۱ تیر فرصت داشتند تا مطالبات آنها را پرداخت کنند که این مهم انجام نشد.

در همین رابطه دیروز وکیل کالدرون و دستیارش با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته انضباطی فیفا، از آن نهاد خواست با توجه به پرداخت نشدن مطالبات موکلانش، باشگاه پرسپولیس مجازات شود.

درباره مجازات‌های فیفا هیچ چیز قطعی نیست اما اگر طبق روال پرونده‌های قبلی پرسپولیس باشد، ابتدا فرصت یک‌ماهه تعیین می‌شود و پس از آن جریمه نقدی شامل حال باشگاه می‌شود. پس از آن با تعیین فرصت یک ماهه جدید، در صورت پرداخت نشدن پول طلبکار، پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته خواهد شد. البته در پرونده کالدرون هنوز کمیته انضباطی فیفا اقدامی نکرده است.

باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار و در مورد خواکین دستیارش محکوم به پرداخت ۹۵ هزار دلار شده که به این مبالغ ۵ درصد سود سالیانه نیز اضافه می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر