135 تیم تخصصی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا درهرمزگان فعال‌اند


135 تیم تخصصی طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا درهرمزگان فعال‌اند

بندرعباس- ایرنا- جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا حدود 500 نفر در قالب 135 تیم ثابت و سیار تخصصی کار واکسیناسیون در استان را انجام می‌دهند.

پاسدار موسی رنجبری روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این طرح از هشتم تیرماه سالجاری توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و پشتیبانی فرمانداران شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی بیان داشت: در این رابطه تعداد هشت مرکز تجمیعی تجهیز شده است و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی نیز نظارت و ترابری کار با واکسیناسیون در هرمزگان را انجام می‌دهند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان اظهارداشت: در بازه زمانی ۱۰ روز توسط سه مرکز، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تزریق انجام شد و در صورت تامین واکسن، این سازمان آمادگی دارد، روزانه در مراکز تجمیعی و تیم های سیار افزون بر ۱۰ هزار نفر را واکسینه کند.

رنجبری تصریح کرد: تمامی تیم‌ها و عوامل اجرایی به صورت رایگان و خودجوش و با عشق خدمت به مردم و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان همکاری می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به افزایش ثبت نام کنندگان برای دریافت واکسن کرونا اذعان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن نسبت به افزایش تیم‌ها و سرعت بخشیدن به کار واکسیناسیون اقدام خواهد کرد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۵۲ نفر در استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۳۶ هزار و ۲۸۷ نفر از آن‌ها دوز دوم هم تزریق شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تحصیل 431 دانش آموز شاهد هرمزگان در اولویت قرار گیرد