مردم فارس افتخار دارند در توسعه حرم های مطهر عتبات عالیات همکاری کنند


مردم فارس افتخار دارند در توسعه حرم های مطهر عتبات عالیات همکاری کنند

آیت الله دژکام گفت: افتخاری بالاتر و بهتر از این نیست که مردم فارس و شیراز در کار خیر توسعه حرم های مطهر عتبات عالیات و حضرت سیدالشهدا (ع) همکاری و یاری رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 16 تیر) در مراسم رونمایی مراسم رونمایی از کتبه سقف قبور مطهر شهدای ۷۲ تن حرم مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) که در پادگان «زرهی» شیراز برگزار شد، گفت: افتخاری بالاتر و بهتر از این نیست که مردم فارس و شیراز در کار خیر توسعه حرم های مطهر عتبات عالیات و حضرت سیدالشهدا (ع) همکاری و یاری رسانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: پس از گذشته نزدیک به 1400 سال مردم فارس به این زیبایی سقف حرم مطهر شهدای کربلا را مهیا کردند و نام همه آن عزیزان را نوشته و بر سقف آن قرار داده اند.

وی ضمن تشکر و قدرانی از ستاد عتبات عالیات که تلاش های مستمری در این زمینه داشته است، اضافه کرد: از امیر «رضایی» ارشد نظامی ارتش در استان فارس که محل ساخت این سازه ارزشمند را در پادگان «زرهی» اختصاص داد و این پادگان را به حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) متصل کرد تشکر می کنم و این رویداد را یک اتفاق بزرگ می دانم که امیدوارم این مسیری مورد رضای حضرت مهدی (عج) باشد و ایشان آن را تایید کنند و این فعالیت های ارزشمند زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الامر (عج) باشد.

پایان پیام/130

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای طرح سهامدار بهشت در ماه مبارک رمضان