خانواده‌ها الگوی رفتاری مهم و مبنایی برای فرزندان هستند


خانواده‌ها الگوی رفتاری مهم و مبنایی برای فرزندان هستند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: خانواده‌ها الگوی رفتاری مهم و مبنایی برای فرزندان هستند.

محمد علی گودرزی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی (حجاب و عفاف) که ۲۱ تیرماه در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی تصریح کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به‌دنبال استحاله ارزش‌های دینی و قرآنی ما از جمله حجاب و عفاف هستند.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که دشمن روی آن دست گذاشته است حجاب و عفاف است که با فضاسازی‌های رسانه‌ای، جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در کمرنگ کردن این مقوله ارزشی و استحاله آن دارد.

گودرزی اضافه کرد: دشمن جوانان را به سمت بی‌حجابی و بی‌بندوباری سوق می‌دهد و یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه تحکیم بنیان خانواده و آموزش والدین و فرزندان آنهاست.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها الگوی رفتاری مهم و مبنایی برای فرزندان هستند جامعه که به حجاب و عفاف پایبند باشد بدون شک الگوی سایر جوامع بشری قرار می‌گیرد، بیان کرد: لذا آثار و تبعات حجاب و عفاف در جامعه باید به روش‌های مختلف ترویج داده شود تا شاهد توجه تمام خانواده‌ها به این مقوله ارزشی باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد اظهار کرد: موضوع حجاب هم جنبه فردی دارد و هم جنبه اجتماعی و در بخش دوم وظیفه دولت و نظام اجتماعی کاملاً مشخص است.

گودرزی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اسلامی باید از خود مسئولان و دست‌اندرکاران آغاز شود، ‌ افزود: بحث عفاف و حجاب به شکل صحیح و کامل باید مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته و به شکل موثری به نسل جوان معرفی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال