مجید قناد شایعه ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد


مجید قناد شایعه ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد

تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت برنامه های کودک تلویزیون با انتقاد از انتشار شایعات بی مبنا در مورد سلامتی خود و سایر هنرمندان، از سلامت کامل خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، طی ۲۴ ساعت گذشته خبری مبنی بر ابتلای مجید قناد مجری و تهیه کننده پیشکسوت برنامه های کودک و نوجوان تلویزیون به بیماری های مختلفی از جمله کرونای دلتا یا کبد چرب آن هم در اثر کشیدن سیگار بیش از حد در فضای مجازی منتشر شد.

این هنرمند که برنامه «لوبیا جمعه زود بیا» را در این روزها بر روی آنتن شبکه هفت سیما دارد در گفتگو با خبرگزاری موج، ضمن رد همه این شایعات و بویژه استعمال دخانیات اظهار داشت: متاسفانه هر از گاهی می بینیم که برخی ها از سر دوست داشتن یا دلخوری زیاد، سعی می کنند که اخبار نادرستی را در مورد سلامتی هنرمندان منتشر کنند که هم بابت نگرانی و ناراحتی مردم می شوند و هم اینکه خانواده آنها را نگران می کنند. این کار به هیچ وجه درست نیست و من از مردمی که به ما لطف دارند، بابت انتشار چنین خبری عذرخواهی می کنم.

مجید قناد شایعه ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد

این هنرمند که به عمو قناد مشهور است، افزود: از چنین افرادی باید خواست که در خلوت خودشان به این کارشان فکر کنند و وجدانشان را قاضی کنند که آیا انتشار چنین اخباری صحیح است؟ چرا نباید مطالب خوب را در مورد هنرمندان منتشر کرد و چرا باید مشکلات و حواشی را به آنها نسبت داد؟ من بارها دیدم که نسبت به همکاران دیگرم هم این اتفاق افتاده است.

مجید قناد در پایان گفت: طی روزهای گذشته مردم و دوستانی تماس گرفته اند و با نگرانی جویای احوال ما شدند که باید اعلام کنم خدا را شکر در صحت کامل به سر می برم و تا زمانی که این امکان را داشته باشم برای بچه های مردم کار خواهم کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام مسیرهای پیشنهادی جایگزین برای دسترسی به مهرآباد