اهدای 17 قواره چادر به بانوان جوان نیازمند 


اهدای 17 قواره چادر به بانوان جوان نیازمند 

فهیمه برخان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و نیز سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) 17 قواره چادر به بانوان جوان نیازمند اهدا شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و نیز سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) ۱۷ قواره چادر به بانوان جوان نیازمند اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به پیشنهاد بانوان مسجدی عضو کانون تعداد ۱۷ قواره چادر خریداری شده و توسط این بانوان دوخته شد.


وی بیان کرد: قواره های چادر به صورت رایگان و با حفظ کرامت انسانی به ۱۷ بانوی جوان نیازمند اهدا شد.


برخان ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نیز بزرگداشت سالروز این ازدواج آسمانی بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: همچنین ختم قرآن کریم برگزار شده و ثواب آیات قرائت شده به ساحت مقدس حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) هدیه شد.

وی ابراز کرد: هر ساله به مناسبت هفته عفاف و حجاب یکسری ویژه برنامه با محوریت تبیین حفظ عفاف و حجاب و نیز جشن هایی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان اجرای این برنامه ها نبود.

برخان در خاتمه عنوان کرد: بتابراین در رلستای بزرگداست این ایام، با همراهی و همفکری اعضای کانون در اقدامی خداپسندانه تصمیم گرفتیم قواره چادر به بانوان جوان نیازمند اهدا کنیم چرا که به دلیل بالا بودن قیمت چادر خانواده های نیارمند برای خریداری آن با مشکل مواجه هستند.

قواره چادری تقدیم نیازمندان شد

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند