سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای سنگربان پرسپولیس در آستانه دربی حذفی


سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای سنگربان پرسپولیس در آستانه دربی حذفی

محمد محمدی پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی حذفی به تمجید از حامد لک دروازه بان پرسپولیس پرداخت و مدعی شد که او نیازی به تعریف ندارد، چرا که ثبت 15 کلین شیت و نمایش‌های او در لیگ قهرمانان آسیا نشان از یک فصل موفق برای او است. نوشته سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای سنگربان پرسپولیس در آستانه دربی حذفی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای سنگربان پرسپولیس در آستانه دربی حذفی

محمد محمدی پیشکسوت سرخابی : حامد لک دروازه بان پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۷
سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای سنگربان پرسپولیس در آستانه دربی حذفی

محمد محمدی پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی حذفی به تمجید از حامد لک دروازه بان پرسپولیس پرداخت و مدعی شد که او نیازی به تعریف ندارد، چرا که ثبت ۱۵ کلین شیت و نمایش‌های او در لیگ قهرمانان آسیا نشان از یک فصل موفق برای او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال اعتقاد دارد شرایط دربی جام حذفی و لیگ برتر کاملا با هم فرق می‌کند.

محمد محمدی که سابقه بازی در هر دو تیم محبوب پایتخت را دارد درباره بازی بازی حساس دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفتگویی انجام داد.

محمد محمدی در گفتگو با فوتبالی در ابتدای صحبت هایش گفت:

هر دو تیم در لیگ برتر بازیهای خوبی را پشت سر گذاشتند و در شرایط مطلوبی مقابل هم قرار خواهند گرفت اما با توجه به حساسیتی که این بازی دارد شاید موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق نشود.

محمدی افزود:

با توجه به اینکه این بازی باید یک برنده داشته باشد شرایط آن با سایر دربی‌ها یکسان نخواهد بود. دربی یک بازی خاص است که بازیکنان را تحت فار قرار می‌دهد و ترس از باختن در این بازی باعث می‌شود بازیکنان دو تیم نتوانند تمام توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند.

محمدی درباره تقابل سمربیان دو تیم بیان کرد:

یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی جزو مربیان جوان و با انگیزه لیگ هستند. یحیی تجربه بیشتری دارد و میدان‌دیده‌تر است که این موضوع باعث می‌شود تا از لحاظ کادر فنی، کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی کند. از طرف دیگر نیمکت استقلال در قیاس با نیمکت حریف، خالی از مربیان و دستیاران باتجربه است و من جز صالح مصطفوی کسی را نمی‌بینم!

سوال بعدی ما از محمدی درباره این بود که باخت در پرسپولیس بیشتر به ضرر استقلال است یا پرسپولیس چون برخی عقیده دارند با توجه به قطعی شدن سومی استقلال در لیگ، پرسپولیس در صورت باخت در دربی بیشتر از رقیبش ضرر خواهد کرد و شاید نتواند از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ دفاع کند. محمدی کاملا با چنین نظری مخالف است:

باخت در دربی بیشتر به ضرر استقلال است تا پرسپولیس چون پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ برتر است و فرصت این را دارد تا در لیگ برتر جام بگیرد اما استقلال در صورت باخت در این بازی علاوه بر اینکه نمی‌تواند سهیمه مستقیم حضور در آسیا را از طریق قهرمانی احتمالی در جام حذفی بگیرد، باز هم از رسیدن به جام ناکام خواهد بود که می‌تواند روی ۳ بازی آینده این تیم هم در لیگ برتر تاثیر بگذارد.

گلر سابق سرخابی درباره اینکه شانس کدام تیم برای برد در این بازی بیشتر است بیان کرد:

هر تیمی بتواند از کمترین موقعیت بهترین استفاده را کند برنده بازی خواهد بود. یک مقدار حساسیت این بازی زیاد است و دلیل آن هم به خاطر نتیجه ای است که در بازی دو تیم در بازی برگشت به دست آمد و پرسپولیس توانست رقیب سنتی‌اش را شکست دهد.

محمدی در ادامه صحبتهایش سراغ بررسی آخرین وضعیت گلرهای دو تیم می‌رود:

حامد لک و سیدحسین حسینی جزو بهترین‌ها هستند و تا به اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. در این فصل سیدحسین کمتر بازی کرده اما با کیفیت ظاهر شده است. حامد هم نیازی به تعریف ندارد. ثبت ۱۵ کلین شیت و نمایش‌های او در لیگ قهرمانان آسیا نشان از یک فصل موفق برای او است.

بخش آخر صحبتهای او به حضور سه گلر تیم ملی در فوتبال اروپا اختصاص دارد:

قبلا از ایران گلر بیرون نمی‌رفت اما علیرضا بیرانوند با درخششی که در جام جهانی روسیه داشت دیدگاه‌ها را نسبت به دروازه‌بان‌های ایرانی تغییر داد و پتانسیل گلرهای ایرانی در این چند سال اخیر بیشتر دیده شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"