چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد


چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی پروژه چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور حادثه‌خیز باشیم.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار که یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در این محور مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری‌های بسیاری از طریق سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی برای تامین اعتبار این پروژه راه‌سازی انجام گرفته است که خوشبختانه این پیگیری‌ها نتایج خوبی در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه با همراهی مسئولان چهارمحال و بختیاری چند مورد بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفته است، گفت: در این محورها مشکلات احصا و برای رفع آن‌ها اقدام شد، به‌طور مثال مشکل کمبود سیمان با پیگیری‌های متعدد رفع شد.

حمزه با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های راه‌سازی زمانبر است، عنوان کرد: تعدادی معارض در روند اجرای این پروژه اخلال ایجاد کرده بودند، خوشبختانه مقرر شد مطالبات کشاورزانی که اراضی آن‌ها در حریم این محور بود، روز گذشته به حسابشان واریز شوند و با افرادی که هم‌چنان بر موضع خود اصرار دارند برخورد قضایی می‌شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور حادثه‌خیز باشیم.

به گزارش ایسنا؛ محور شهرکرد به شلمزار یکی از نقاط حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود که به‌علت حجم بالای تصادفات منجر به جرح و فوت جاده مرگ نام گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند