واکنش فدراسیون بسکتبال به شایعه قهر مربی تیم ملی


واکنش فدراسیون بسکتبال به شایعه قهر مربی تیم ملی

فدراسیون بسکتبال نسبت به حواشی پیرامون شابعه قهر و عدم اعزام مربی تیم ملی به المپیک توکیو واکنش نشان...

به گزارش طرفداری، پس از اتفاقات و حواشی رخ داده در فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان بازگشت تیم ملی بسکتبال از ژاپن اکنون حاشیه‌ای دیگر از اردوی تیم ملی و البته کادر فنی به گوش می‌رسد که بر نگرانی‌های علاقمندان به این رشته محبوب در آستانه المپیک توکیو افزوده است.

جریان از این قرار است که پس از عدم حضور فرزاد کوهیان، مربی تیم ملی در جلسات تمرینی برخی افراد خبر از اختلاف بین او و مهران شاهین‌طبع دادند. البته این قضیه به همینجا ختم نشد و در فضای مجازی از پایان دوران حضور کوهیان در تیم ملی و همچنین عدم اعزامش به المپیک توکیو صحبت می‌شد.

در واکنش به این حواشی، مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران با تکذیب قاطع این اخبار به میزان گفت:

این خبر‌ها کاملا کذب بوده و هیچ مبنا و اساسی ندارد. تعجب می‌کنم که برخی افراد اینقدر زود قضاوت می‌کنند. اصلا هیچ قهر و اختلافی بیم کوهیان و شاهین‌طبع نیست.

او خاطرنشان کرد:

کوهیان به دلیل برخی امور شخصی در چند جلسه تمرین حضور نداشت و همین باعث شد تا شایعاتی درخصوص قهر با سرمربی و عدم اعزام به المپیک مطرح شد، وگرنه هیچ اتفاقی رخ نداه است. از تمامی کسامی که حاشیه‌سازی می‌کنند خواهش می‌کنم روز یکشنبه به فرودگاه امام خمینی بیایند و ببینند که آیا کوهیان اعزام می‌شود یا خیر؟

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال درباره بازی‌های تدارکاتی با اسپانیا اظهار کرد:

همه تیم‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و اسپانیا که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کسب عنوان قهرمانی المپیک است برای انجام بازی دوستانه دعوت کرد که همین نکته قابل توجهی است. همچنین رابطه خوبی بین رییس فدراسیون ایران و اسپانیا وجود دارد و البته بازی خوب تیم ایران در جام جهانی اخیر برابر اسپانیا در این دعوت تاثیر داشت. واقعا تجربه خوبی پیش از المپیک بود و امیدوارم در المپیک به دردمان می‌خورد.

قاسمی در پایان خبر داد:

به دنبال برگزاری یک دیدار دوستانه دیگر در کشور ژاپن با تیم ملی آرژانتین هستیم که این موضوع هنوز نهایی شده و منتظر تایید میزبانی از سوی ژاپن هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟