خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد


خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام، در محوطه صدا و سیمای مر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این مراسم گفت: حال و هوای معنوی که این شهید والا مقام ایجاد کرد و دلهای همه ما را آسمانی و کربلایی کرد.

وی افزود: "با ما غریبی نکن درست است که غبار این دنیا بر چهره ما نقش بسته اما هنوز دل در گرو شما داریم، با ما غریبی نکن، تا جان در بدن داشتی مقاومت کردی و بعد از آن با بدنت با استخوانت تا کنون از کشور دفاع کردی و امروز باز آمدی به عنوان سفیر ما را هدایت کنی، ای شهید با ما غریبی نکن گرچه قدری با حال و هوای شهدا فاصله گرفته ایم"

حسینی با اشاره به اینکه نکند این شهید بگوید به جایی رفتم که مادرم و برادرم در کنارم نبود و بر ما بگرید چرا که همه شما خواهران و برادران این شهید هستید، اظهار کرد: این شهید آمده است تا به همه ما راه عزت، افتخار و سعادت را بیاموزد چرا که هرکس راه شهدا را رفت و در راه دفاع از ارزش های دینی قدم برداشت اینگونه عزیز می شود.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: کسی که از این ولایت و سرزمین دفاع کرد و در مقابل استکبار ایستاد خدا او را به عنوان شهید می پذیرد.

امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام گفت: امروز سازمان صدا سیما مفتخر به میزبانی شهید عزیزی است که پس از ۳۳ سال در منطقه جزیره مجنون تفحص شد و امروز بر دستان مردم شهید پرور استان آرام می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی در برابر همه تهدیدها بیمه شده است و روز پیروزی ما حرکت در مسیر شهداست، افزود: امروز شهدا از ما خدمت صادقه به مردم، حرکت در مسیر ولایت فقیه را مطالبه می کنند.

رئوف تصریح کرد: به گفته شهید سلیمانی "والله والله والله رمز عاقبت بخیری نسبت ما با نظام‌حمهوری اسلامی است و رمز عاقبت بخیری ارتباط قلبی و دلی با حکیمی است که سکان انقلاب امروز به دست او است".

به گزارش ایسنا، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ برای همکاران من در رسانه ملی و صدا و سیمای استان روزی ماندگار و خاطره انگیز شد. امروز این شهید همچون مولا و مقتدایی برای ما اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه های موثر نسبت به این شهدا ادای دین کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه