مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران منصوب شد


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران منصوب شد

در آئینی در سپاه کربلای استان مازندران، سرهنگ حسین نژاد به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان، معارفه شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندزان؛ طی مراسمی با حضور سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش و سرهنگ رضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.
سرهنگ موسی حسین‌نژاد پس از دریافت حکم مأموریت خود گفت: بسیج یکی از شاهکارهای امام راحل (ره) بود که در دفاع مقدس هم بسیار کارساز و تأثیرگذار ظاهر شد.
وی افزود: شعار بسیج «مامی‌توانیم» است و تفکر جهادی همراه با این شعار، بسیج را از دیگر سازمان‌ها متمایز کرده و به شاخصه اصلی آن تبدیل شده است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: امروز بسیج علاوه بر اقتدار نظامی ابتکار عمل را در تمام زمینه های تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم از دشمن ربوده است.از این رو بسیج می تواند تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کند.
حسین نژاد همچنین اذعان داشت: حضور بسیج به شکل سازمان یافته در تمام طرح های محرومیت زدایی، اقدامات جهادی، امداد و نجات در مواقع بحرانی و بلایای طبیعی در لحظه احساس می‌شود و به نحو چشمگیری مشهود است.
وی اظهار کرد: خواست جامعه از سازمان‌ها و نهادهای مهم حکومتی از جمله آموزش و پرورش که یک دستگاه محوری محسوب می شود، کارآمدی است.اعتقاد ما بر این است که آموزش و پرورش بنیادی ترین و محوری ترین دستگاه حاکمیتی است که زمینه ساز تمدن سازی نوین در ایران آینده است.
حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران نیز دفاع از رسالت انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف عالیه نظام را در گرو استفاده از نیروهای جوان دانست.
وی افزود: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی دو مشاور امین برای آموزش و پرورش هستند که باید از ظرفیت این دو نهاد در آموزش و پرورش بهره‌برداری شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: می‌دانیم که دغدغه اصلی آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت، اجرای سند تحول بنیادین است و ما در بسیج فرهنگیان به عنوان یک بازوی کمکی، نقش تقویت کننده در اجرای این امر مهم را ایفا خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت؛ بسیج فرهنگیان یکی از بازوهای آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین است.
علیرضا سعدی پور، بسیج و سپاه را منشأ اثر و برکت در کشور دانسته و گفت: بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان به عنوان دوبال در کنار دستگاه تعلیم و تربیت بوده و برای بهبود وضعیت موجود در آموزش و پرورش تلاش‌های شایسته‌ای انجام داده است.
در این مراسم سرهنگ موسی حسین‌نژاد به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان معرفی شد.فرماندهی سپاه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه از جمله مسئولیت های قبلی حسین‌نژاد بوده است.
شایان ذکر است حسین نژاد، فرماندهی سپاه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه را در کارنامه خود دارد.

48

کد خبر 1536808

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی جدید آنا د آرماس؛ از آواز عشق تا سک س+ تصاویر داغ