اجاره خودرو بدون راننده


اجاره خودرو بدون راننده

در این مطلب نکاتی را در مورد اجاره خودروی بدون راننده مطرح می کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراد سیر، اگر مایلید برای انجام دادن کارهای روزانه در تهران و شهرستان و یا حتی برای گشت ‌وگذار و سفرهای چند روزه اجاره خودرو بدون راننده را تجربه نمایید بهتر است این مقاله را که بررسی‌های لازم و شرایطی که برای اجاره ماشین بدون راننده باید داشته باشید را مطالعه نمایید تا به ‌راحتی بتوانید از شرکت اجاره خودرو آراد سیر خودروی مورد نظرتان را تحویل بگیرید. امروزه اجاره خودرو طرفداران زیادی پیدا کرده‌است که از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز هر خودرویی را که مایل باشند برای سفر و گشت ‌وگذار می توانند در داخل شهر وخارج از شهر اجاره نمایند، حتی اجاره خودرو تشریفاتی برای برگزاری اجلاس و همایش‌های شرکت‌ها؛ و همچنین اجاره خودروی عروس و دیگر مواردمشابه اجاره خودرو بدون راننده بهترین گزینه برای این‌گونه افراد می‌باشد.

اجاره خودرو بدون راننده

چرا اجاره خودرو بدون راننده مهم می‌باشد:

بیشترین تاکید شرکت‌ها برای مشتریانی که خواستار خودروهای لوکس و لاکچری هستند؛ اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد چراکه نیاز به ارائه ی مدارک خاصی از طرف مشتریان نمی‌باشد مثلاً فرض کنید زوجی برای برگزاری مراسم عروسی خود نیاز به خودرویی لوکس و لاکچری دارند که این شب به‌یادماندنی را هر چه بهتر و به یادماندنی‌تر برگزار نمایند؛ شرکت اجاره خودرو آراد سیر پیشنهاد می‌دهد که اجاره خودرو بدون راننده را برای این شب امتحان نمایند تا با اجاره خودروی موردنظرشان آرزوی خود را به واقعیت تبدیل نمایند.حتی اجاره خودرو بدون راننده برای گردشگران و افرادی که قصد سفرهای بین‌شهری و گشت‌وگذار در شهرهای ایران را دارند بسیار مناسب می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌های اجاره خودرو بدون راننده می‌توانید به سایت موردنظر مراجعه کرده و در آنجا از لیست قیمت‌های اجاره خودرو روزانه مطلع شوید.

اولین قدم برای اجاره خودرو بدون راننده که هم مطمئن باشد و هم دردسر کمتری برایتان داشته باشد این است که شرکتی معتبر در زمینه اجاره خودرو را پیدا کنید تا هم از شر کلاهبرداران و سودجویان در امان باشید و هم بتوانید در حین انجام کارهایتان با خودروی اجاره‌ای آسودگی خاطر و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید .به‌خاطر همین در گوگل زمانی‌که سرچ اجاره خودرو و یا اجاره خودرو بدون راننده را بزنید در لینک‌های اول سایت‌های معتبر در این زمینه برای شما ظهور پیدا می‌کندکه می‌توانید با خیال راحت مطالب مورد نیازتان را بررسی و مطالعه کرده و سپس خودروی مورد نظرتان را از آن شرکت اجاره نمایید. شرکت اجاره خودرو آراد سیر با بیش‌از ده سال سابقه ی کار در زمینه ی اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان گرامی خود می‌باشد و با خودروهای به روز و مدل جدید داخل شرکت به مشتریان خود خدمات نوینی را ارائه می‌دهند.

مدل‌های موجود خودروهای اجاره‌ای در شرکت :

شما پس‌از مطالعه ی مطالب موردنظر درباره خودروی مورد نظرتان در سایت و یا از طریق تماس با مشاورین شرکت می‌توانید از موجودی‌های خودرو در داخل شرکت مطلع شوید. تنوع خودروهای لوکس و لاکچری و همچنین خودروهای ایران در داخل شرکت اجاره خودرو آراد سیر همگی دارای بیمه بدنه وشخص ثالث هستند.

اجاره خودرو بدون راننده

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده چیست ؟

همانطور که می‌دانید در اجاره خودرو بدون راننده مسئولیت خودرو با مشتری است یعنی در هنگام رانندگی با خودرو هر اتفاق یا تصادفی رخ دهدجبران خسارت با مشتری گرامی می‌باشد. پس بهتر است در حفظ و نگهداری خودروی اجاره‌ای کوشا باشید تا هم برای شما مشکلی به وجود نیاید و هم شرکت بتواند بهترین خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهد.

مدارکی که به شرکت هنگام تحویل خودرو باید ارائه دهید شامل :

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودروی مورد نظرتان که قیمت آن را مشاورین شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما اعلام می کنند که به‌عنوان ضمانت نزد شرکت باقی می‌ماند و در هنگام عودت خودرو کل مبلغ به شما برگردانده می‌شود.از دیگر مدارک مهم که برای اجاره خودرو بدون راننده نیاز است سندی به‌عنوان احراز محل شغل و یا محل سکونت مشتری می‌باشد.در صورت دارا بودن مدارکی که برای اجاره خودرو لازم است می‌توانید در هر زمانی‌که خودرو نیاز داشتید چه از طریق سایت و رزرو آنلاین و چه با تماس تلفنی و حضور در شرکت خودروی مورد نظرتان را اجاره کرده و از رانندگی با آن لذت کافی را برخوردار شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!