تیزر جدید فصل نهم سریال دکستر منتشر شد | بازگشت مسافر تاریکی از تبعید


تیزر جدید فصل نهم سریال دکستر منتشر شد | بازگشت مسافر تاریکی از تبعید

فصل نهم سریال جنایی-معمایی دکستر به نام Dexter: New Blood پس از گذشت هشت سال، اواسط پاییز از شبکه شوتایم پخش می‌شود.   جزییات تیزر فصل نهم سریال دکستر و معرفی بازیگران شبکه شوتایم چندی پیش با انتشار یک تیزر کوتاه در مراسم کامیک-کان از شروع فصل نهم سریال دکستر خبر داد. این مجموعه 10 […] نوشته تیزر جدید فصل نهم سریال دکستر منتشر شد | بازگشت مسافر...

جزییات تیزر فصل نهم سریال دکستر و معرفی بازیگران

شبکه شوتایم چندی پیش با انتشار یک تیزر کوتاه در مراسم کامیک-کان از شروع فصل نهم سریال دکستر خبر داد. این مجموعه 10 قسمتی هفتم نوامبر (19 آبان) روی آنتن می‌رود.

مایکل سی. هال، برنده جایزه امی بار دیگر در نقش قاتل زنجیره‌ای انتقام‌جو یعنی دکستر مورگان ظاهر می‌شود. ظاهرا سازنده پیشین سریال، فیلیپس کلاید نیز دوباره به پروژه ملحق شده است. جنیفر کارپنتر و جان لیسگو نیز در همان نقش‌های قبلی خود یعنی دب مورگان (خواهر دکستر) و آرتور میچل ملقب به قاتل ترینیتی روی صحنه می‌روند. کلاید در یکی از مصاحبه‌های خود به بازگشت برخی کاراکترها اشاره کرده اما نامی از آن‌ها نبرده است.

پاین فصل هشتم چندان برای تماشاگران خوشایند نبود. در انتهای داستان این فصل، دیدیم که دکستر به عنوان یک چوب‌بر در میامی به زندگی خود ادامه می‌دهد. با این حال، فصل نهم درباره دکستر ده سال بعد بوده که با نام جیم لینزی و به عنوان نماینده فروش کمپانی فردز در نیویورک مشغول جدید است.

در تریلر جدید، جیم لینزی یک شهروند صمیمی، شاد، بی‌آزار و حتی شاید عاشق است! آن هم عاشق رئیس پلیس شهر (با بازی جولیا جونز). اما هرگز نمی‌توان از گذشته فرار کرد. چاقوها نقش مهمی در این تیزر دارند و ذات شیطانی دکستر را قلقلک می‌دهند.

البته صحنه‌های کوتاهی از کلنسی براون نیز در این ویدیوی کوتاه نشان داده شده، که نقش شرور داستان (کورت کالدول) را بر عهده دارد. وی قبلا راننده کامیون بوده و حالا به عنوان شهردار غیررسمی شهر آیرون لیک، مالکیت و اداره یک ایستگاه حمل بار محلی و کامیون‌های متعدد را بر عهده دارد. کالدول با یک چهره کلاسیک در سریال ظاهر می‌شود، ظاهر آرام و دوستانه و باطنی خشن و بی‌رحم.

فیلیپس به طرفداران وعده داده که پایان فصل نهم سریال دکستر، خیره‌کننده، غیرمنتظره، تعجب‌برانگیز و تکان‌دهنده خواهد بود. به قول او: «پایان فصل نهم اینترنت را منفجر می‌کند!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال