مسئولان موسسه‌های قرآنی سیرجان تجلیل شدند


مسئولان موسسه‌های قرآنی سیرجان تجلیل شدند

کرمان- ایرنا- مراسم تجلیل از متولیان موسسه‌های قرآنی و دست‌اندرکاران جلسات خانگی کلام الله مجید روز پنجشنبه همزمان با عید غدیر و اجرای طرح اطعام علوی باحضور امام جمعه سیرجان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ۱۴ موسسه قرآنی امروز افزون بر بکهژگزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

امام جمعه سیرجان در این مراسم گفت: انسان در همراهی با قرآن و ائمه اطهار(ع) به کمال می‌رسد و باید در زندگی هر انسانی این ۲ رکن مهم وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی افزود: اگر رشد و کمال قرآنی را نشناسیم و خودمان را با آن هماهنگ نکنیم، ارزش خودمان را درک نکرده‌ایم چراکه قرآن انسان را دگرگون می‌کند و نیازهای ایمانی او را برطرف و تأمین می‌کند و در آن صورت انسان سعادت دنیا و آخرت را کسب خواهد کرد.

محمد ایران‌نژاد مسئول دفتر شورای قرآنی عصر سیرجان نیز دراین مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از مربیان جلسات خانگی و موسسات قرآنی که در ایام کرونا و همچنین دهه ولایت و عید غدیرفعالیت های مضاعف فرهنگی مذهبی و قرآنی داشتند گفت : برگزاری جلسات قرآنی متعدد در سطح شهرستان از اقدامات ارزنده است.

به گفته وی، این جلسات ضمن نهادینه کردن فرهنگ قرآن و عترت در جامعه توانسته روحیه تعاون و همکاری را نیز ترویج دهد که نمونه اش توزیع جهیزیه و کمک های مختلف اطعام به جامعه قرآنی تحت پوشش است.

وی افزود : در پویش جلسات خانگی قرآن کریم به مناسبت دهه ولایت وعید غدیر خم، تعدادی از بسته‌های فرهنگی «روشنا» واصل شده در میان جلسات خانگی توزیع شد.

بسته روشنا شامل برخی اقلام فرهنگی مذهبی بین شهروندان توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران