معرفی خودروی برقی 470 اسب بخاری A6 E-Tron


معرفی خودروی برقی 470 اسب بخاری A6 E-Tron

خودروی آئودی A6 E-Tron به احتمال زیاد در سال 2022 رونمایی می‌شود.


معرفی خودروی برقی ۴۷۰ اسب بخاری A۶ E-Tron

خودروی آئودی A۶ E-Tron به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، الگوی مفهومی آئودی A۶ E-Tron که در اوایل امسال در شانگ‌های رونمایی شد، طرح زیبایی بود. بعلاوه افشای اینکه دارای رتبه +۴۰۰ است، آن را به یک خودروی برقی واقعی تبدیل می‌کند.

این خودروی آینده، که نسخه دیگری از آئودی A۶ است، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ تولید شود. این نکته را سخنگوی آئودی در مصاحبه‌ای گفته است. در این گزارش همچنین اشاره شده است که خودرو مذکور سال بعد از اولین نمایش جهانی خود وارد مرحله تولید می‌شود.

سخنگوی آئودی همچنین تأیید کرد که خودروی Q۶ E-Tron در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. ما قبلاً Q۶ E-Tron را در تصاویر جاسوسی دیده بودیم و می‌دانیم که بر روی پلتفرم الکتریکی درجه یک توسعه یافته توسط آئودی و پورشه، همانند A۶ E-Tron تولید خواهد شد. با این حال، ما معتقدیم Q۶ E-Tron و نسل بعدی پورشه ماکان اولین خودرو‌هایی هستند که از پلتفرم PPE استفاده می‌کنند.

مشخصات موتوری خودروی A۶ E-Tron

انتظار داریم نسخه تولیدی A۶ E-Tron بسیار شبیه به خودروی مفهومی باشد که در تصویر مشاهده می‌کنید. در نسخه قابل رانندگی نیز مشخصات فنی مورد انتظار شامل موتور الکتریکی دوگانه است که مجموعاً ۴۷۰ اسب بخار قدرت (۳۵۰ کیلووات) و ۵۹۰ پوند فوت (۸۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

معرفی خودروی برقی 470 اسب بخاری A6 E-Tron

گفته می‌شود که روی خودروی A۶ E-Tron یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی شارژ سریع نصب شده و حداکثر تا ۲۷۰ کیلو وات را پشتیبانی می‌کند که پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ، بیش از ۳۰۰ کیلومتر برد را ارائه می‌دهد. همچنین پر کردن ۸۰ درصد شارژ را می‌توان در کمتر از ۲۵ دقیقه انجام داد.

بیشتر بخوانید

بازار چین باعث رشد آمار شرکت بنتلی شد

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگشت وسترن دیجیتال به بازار هارد درایوهای اکسترنال با این محصولات قدرتمند و 6 ترابایتی