100 کیلوگرم مواد مخدر در استان همدان کشف شد


100 کیلوگرم مواد مخدر در استان همدان کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان بیش از 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در 2 عملیات جداگانه کشف و ضبط شدند.

به گزارش ایرنا، سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از تهران به همدان می کنند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یکی از قاچاقچیان در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در بازرسی از منزل وی، ۸۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و نامبرده دستگیر و خودرو سواری آنها توقیف شد.

سردار امیری اضافه کرد: همچنین هفت کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و چهار کیلوگرم روان گردان شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا یک تن و ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سالجاری در این استان کشف و ضبط شده است که شامل ۶۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۲۱ کیلوگرم هروئین، ۱۲ کیلوگرم شیشه، ۴۸ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۶۱ کیلوگرم سایر مواد است.

میزان انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در فصل بهار امسال نیز ۲۳ درصد افزایش داشته یعنی از ۲۲ به ۲۷ باند مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شلیک موشک از جنوب لبنان به پایگاه نظامیان اسرائیلی