مهدی قایدی با کاپیتان تیم ملی هم تیمی می شود ؟


مهدی قایدی با کاپیتان تیم ملی هم تیمی می شود ؟

چند رسانه یونانی گزارش داده اند که آ.ا.ک آتن یونان پس از به خدمت گرفتن احسان حاج صفی، حالا به دنبال جذب مهدی قایدی وینگر جوان استقلال است. نوشته مهدی قایدی با کاپیتان تیم ملی هم تیمی می شود ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهدی قایدی با کاپیتان تیم ملی هم تیمی می شود ؟

رسانه های یونانی : آ.ا.ک آتن مهدی قایدی را می خواهد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰
مهدی قایدی با کاپیتان تیم ملی هم تیمی می شود ؟

چند رسانه یونانی گزارش داده اند که آ.ا.ک آتن یونان پس از به خدمت گرفتن احسان حاج صفی، حالا به دنبال جذب مهدی قایدی وینگر جوان استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد ستاره های خود هستند و سرمربی این تیم نیز در جلساتی که با مدیران باشگاه برای حفظ بازیکنانش برگزار کرده، حالا اخباری از جدایی الماس آبی ها به گوش می رسد. پس از جدایی محمد نادری و حضور او در ترکیه، حالا چندین رسانه یونانی از علاقه باشگاه آ.ا.ک آتن به جذب مهدی قایدی ستاره جوان و آینده دار آبی پوشان خبر می دهند که جدایی او می تواند دردسرهای بزرگی برای فرهاد مجیدی در فصل پیش رو ایجاد کند.

وب سایت یونانی sdna که پیش از این خبر حضور حاج صفی در آ.ا.ک آتن را خیلی قبل تر منتشر کرده بود، از علاقه این باشگاه به قایدی خبر می دهد. نکته مهم در گزارش Sdna این است که این وب سایت در ابتدای گزارش خود، به منابع ایرانی استناد کرده و نوشته است: گزارش ها در ایران می گویند که آ.ا.ک آتن پرونده مهدی قایدی بازیکن ۲۲ ساله که عضو تیم استقلال است را بررسی می کند. بر اساس گزارشاتی که آنها در کشور خود گزارش داده اند، این بازیکن تحت نظر آ.ا.ک قرار دارد. “سیاه زردها” دو ایرانی در تیم خود دارند (انصاری فرد ، حاج صفی) و گزارش ها می گویند که این تیم به قایدی نیز ابراز علاقه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟