پیشنهاد استقلال رضا اسدی را از پرسپولیس دور کرد ؟


پیشنهاد استقلال رضا اسدی را از پرسپولیس دور کرد ؟

شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد جدید استقلال به رضا اسدی باعث شده که این بازیکن از پرسپولیس دور شود. نوشته پیشنهاد استقلال رضا اسدی را از پرسپولیس دور کرد ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد استقلال رضا اسدی را از پرسپولیس دور کرد ؟

رضا اسدی سوژه شایعات جدید نقل و انتقالاتی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵
پیشنهاد استقلال رضا اسدی را از پرسپولیس دور کرد ؟

شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد جدید استقلال به رضا اسدی باعث شده که این بازیکن از پرسپولیس دور شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسدی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه هر دو تیم محبوب پایتخت قرار دارد و دیروز سوژه دو خبر متفاوت شد. بر اساس خبر اول، فرهاد مجیدی مذاکراتی با ایجنت این بازیکن داشته تا او را برای حضور در استقلال راضی کند.

خبر دوم هم روایت از توافق قطعی اسدی با پرسپولیس بود و اینکه او ظرف یکی دو روز آینده برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

اگر چه امروز یکی از روزنامه‌ها از درخواست ۲۰ میلیارد تومانی اسدی از پرسپولیس و شرط او برای بازی نکردن در خط دفاع خبر داده بود اما آخرین اخبار حاکی از آن است که اسدی به پرسپولیس بسیار نزدیک شده منتهی اختلاف ۲ میلیارد تومانی بین طرفین باعث شده که خبری از توافق نهایی اسدی با پرسپولیس نباشد.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌ها، مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهادی به این بازیکن و ایجنتش داده که باعث شده او به استقلال نزدیک شود و گویا قرار است این باشگاه، پیش‌پرداخت ۱۰ میلیارد تومانی به اسدی داشته باشد!

مدیر برنامه‌های رضا اسدی، البته در گفت و گوی کوتاهش شایعه نزدیک شدن این بازیکن به استقلال را رد و اعلام کرد که اصلا قرار نیست اسدی به فوتبال ایران برگردد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...