رییس بسیج مستضعفین از ساخت بیمارستان سپاه در همدان خبر داد


رییس بسیج مستضعفین از ساخت بیمارستان سپاه در همدان خبر داد

همدان- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح ساخت مرکز درمانی(بیمارستان) سپاه در استان همدان در حال مطالعه و نهایی شدن است که امید می رود به زودی عملیات احداث این مرکز آغاز شود.

به گزارش ایرنا، سردار "غلامرضا سلیمانی" روز پنجشنبه در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن شهر همدان، افزود: ساخت، تکمیل و تجهیز سریع این بیمارستان نیازمند همراهی و همکاری مسئولان و همچنین خیرین استان است.

وی گفت: علاوه بر ساخت این بیمارستان، سازمان بسیج درصدد راه اندازی مراکز درمانی تخصصی در شهرستان های تابعه استان است ضمن اینکه تعدادی دستگاه اکسیژن ساز خانگی و کپسول اکسیژن نیز برای بکارگیری و استفاده لازم در اختیار مسئولان استان قرار گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب بر مهار ویروس کرونا به عنوان اولویت اصلی کشور و ضرورت به کارگیری همه ظرفیت ها برای مقابله با این ویروس و به میدان آمدن بسیج، طرح شهید سلیمانی به روز رسانی و در گام پنجم با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان اجرا می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: یکی از اولویت های طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون است که در این باره مرکز واکسیناسیون تجمیعی بسیج و سپاه با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

وی از آمادگی سپاه برای افزایش تعداد مرکز تجمیعی واکسیناسیون خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی، به اجرای دستورالعمل ها کمک می کند تا بیماران ویروس را به دیگر افراد منتقل نکنند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: در همین ارتباط یکی از وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقویت و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان شده است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر یکروزه خود به همدان ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس در ستاد مقابله با کرونا استان نیز شرکت کرد.

تمامی ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران