قاتل فراری در نهاوند دستگیر شد


قاتل فراری در نهاوند دستگیر شد

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از دو هفته پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد ساکی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگیری جوانی ۱۸ ساله با سه نفر در شهرستان نهاوند، منجر به قتل این جوان با سلاح سرد شد.

وی افزود: در کمتر از یک ساعت ۲ نفر از هم‌دستان قاتل توسط پلیس دستگیر شدند اما قاتل که جوانی ۱۷ ساله است، از محل متواری و با تشکیل تیم ویژه پلیس آگاهی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سازمانی، بهره‌گیری از شیوه‌های تخصصی، اقدامات گسترده اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی در کمتر از ۲ هفته مخفی‌گاه قاتل فراری را در یکی از استان‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات دستگیر و به شهرستان نهاوند انتقال دادند.

سرهنگ ساکی با اشاره به این که پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی نیز در حال انجام است، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های کارآمد در راستای کشف علمی جرایم به‌صورت مستمر و فعال در دستور کار پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند