افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل


افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار 400 میلیارد ریال بهره برداری شد.

فرهاد سبحانی هفتم شهریور ماه در مراسم بهره برداری از طرح ها و پروژه های بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار 400 میلیارد ریال در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از 132 هزار مترمربع ازمحل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: قیر اختصاصی از محل بند ز تبصره 1 قانون بودجه سال 1399و مشارکت دهیاری ها در سطح روستاهای استان به پایان رسیده و در این هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

سبحانی افزود: در حوزه بازسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی نیز 4 هزار و 200 واحد مسکونی مقاوم سازی شده و از مجموع ۳ هزار مسکن‌ محرومین نیز تاکنون بیش از 2 هزار و 500 واحد پایانکار دریافت و به مرحله افتتاح رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات حوادث نیز 2 هزار و 90 واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال و تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال جاری توسط این نهاد انقلابی بازسازی شده اند.

وی در پایان بیان کرد: در سال جاری تهیه طرح هادی و بازنگری 40 روستا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باران شدید باران و جاری شدن سیلاب در خلخال