آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی خمینی‌شهر


آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی خمینی‌شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در خمینی‌شهر با حضور 417 نفر در امامزاده سید محمد(ع) آغاز شد.

حسن توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این دوره از مسابقات اظهار کرد: صبح امروز (سه‌شنبه- ۹ شهریور) چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر در امامزاده سید محمد(ع) با حضور ۴۱۷ نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، حفظ ۵ ،۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان در دو شاخه خواهران و برادران در سالن‌های مختلف امامزاده سید محمد(ع) در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر در خصوص مرحله شهرستانی این مسابقات، گفت: مسابقات شهرستانی به صورت منطقه‌ای بین شهرستان‌های هم‌جوار برگزار شده بود که مرحله شهرستانی با حضور قاریان شهرستان‌های فلاورجان، برخوار، شاهین شهر و میمه و خمینی‌شهر در همین شهر برگزار شده بود. از مسابقات شهرستان‌ها ۹۶ نفر در بخش آقایان و ۹۷ نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مسابقات استانی پشت سر بگذارند.

توکلی در خصوص بخش دعاخوانی، خاطرنشان کرد: در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود و ۷۹ نفر در بخش خواهران و ۱۴۵ نفر در بخش برادران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همچنین در بخش تواشیح دو گروه از برادران حضور دارند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در سطح استان اصفهان ۹ و ۱۰ شهریورماه در امامزاده سید محمد(ع) خمینی‌شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند