استقبال پرشور کرمانی ها از سعید افروز قهرمان پارالمپیک


استقبال پرشور کرمانی ها از سعید افروز قهرمان پارالمپیک

سعید افروز قهرمان پارالمپیک توکیو عصر امروز 14 شهریورماه در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی کرمان شد.

به گزارش ایسنا، در این استقبال پرشور که همشهریان سعید از منطقه اسفندقه جیرفت حضور داشتند، جمعی از مسئولین استان از جمله دادستان کرمان، مشاور ارشد مدیرکل بهزیستی استان و رییس هیئت جانبازان و معلولین استان، مدیرکل فرودگاه ها و مدیرعامل هلال احمر استان نیز برای استقبال از این قهرمان ارزنده کشورمان به فرودگاه آمدند.

"مهدی نخعی" رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان از اهدای ۵۰ سکه طلا به ورزشکاران طلایی و ۳۰ سکه طلا به ورزشکاران نقره ای پارالمپیک توکیو خبر داد.

"سعید افروز" ورزشکار اهل اسفندقه جیرفت کرمان متولد ۱۱ آذرماه ۱۳۶۹ قهرمان پارالمپیک ایران است. وی نماینده ایران در پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو ژاپن بوده که در ماده F۳۴ پرتاب نیزه مردان ضمن کسب مدال طلا ، رکورد جهان را نیز جابه جا کرد .

بنابراین گزارش، در حاشیه استقبال از این قهرمان استان کرمان، از قالیچه طرح پارالمپیک بافته شده توسط نابینایان تحت پوشش خیریه عصای سفید کرمان رونمایی شد.

این قالیچه در مدت ۲۵ روز توسط سه نفر از افراد دارای معلولیت بهروز اکبری، معین کردزاده و زهره یزدانی به صورت شبانه روزی و تحت نظارت استاد قالیبافی شیرین شیخ مظفری براساس طرحی از مینا رامشک بافته شده است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاهش دید افقی در جاده جیرفت - کهنوج در جنوب کرمان