خراسان شمالی نسخه خودش را می‌خواهد


خراسان شمالی نسخه خودش را می‌خواهد

استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی نیازمند نسخه خاص خودش در موضوعات مختلف است.

محمدعلی شجاعی در آیین شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر و افتتاح نمادین پنج طرح ملی که به صورت ویدئو کنفرانس در ۱۶ شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: نسخه اشتغال در استان های کمتر توسعه یافته همانند خراسان شمالی، صرفا تعاون است.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی نسخه متفاوت خودش را می خواهد تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز فرموده اند که تعاون چشمه جوشان اشتغال است پس اگر تعاون باشد اشتغال نیز ایجاد می شود.

وی گفت: در عنوان این وزارت خانه نیز، رفاه به دنبال تعاون و کار آمده است یعنی اگر تعاون وجود داشته باشد کار ایجاد شده و رفاه نیز احساس می شود.

شجاعی به وجود تفاهم و همفهمی بین تمام اجزای حاکمیت در خراسان شمالی اشاره و تاکید کرد: در خراسان شمالی انسجام عملی برای انجام امور وجود دارد و صرفا حرف نیست.

استاندار با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین قواوجود ندارد و همه با هم انجام وظیفه می‌کنند، افزود: از ابتدای حضورم در خراسان شمالی، این استان از رتبه ۳۰ در مولفه های کسب و کار به رتبه ۱۷ رسید که نشان از این موضوع دارد.

وی ادامه داد: زیرساخت ها جزء نداشته های خراسان شمالی است اما انسجام بین اجزای حاکمیت به ما قدرتی برای خدمت موثر به مردم و توفیق در این مسیر داده است.

شجاعی با تقدیر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: سال گذشته رتبه دو کشور در تعاون را کسب کردیم و این درحالی است که یک درصد جمعیت کشور را داریم اما ۱.۷ تعاونی های فعال کشور در خراسان شمالی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی