دابسمش بانوی بازیگر طنز تلویزیونی با آهنگ قدیمی +ویدئو


دابسمش بانوی بازیگر طنز تلویزیونی با آهنگ قدیمی +ویدئو

شقایق دهقان با انتشار دابسمشی، بهبودی کامل خود را از بیماری کرونا اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شقایق دهقان بانوی بازیگر ایرانی که بیشتر در سریال‌های طنز تلویزیونی ایفای نقش می‌کند به تازگی دابسمشی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن آهنگی از هایده خواننده قدیمی ایرانی، اجرا کرده است و این ویدئو با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شده است.


وی که مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و از بی‌توجهی مسئولان ایرانی در کوتاهی کردن واکسیناسیون مردم شکایت داشت، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بدست آوردن سلامتی‌ خود، ویدئویی به اشتراک گذاشته تا سلامتی کامل خود با دیگران جشن بگیرد، وی در دابسمشی که منتشر کرده است، یکی از آهنگ‌‌های هایده خواننده قدیمی ایرانی را اجرا کرده است.


این بازیگر طنزپرداز ایرانی در پیامی زیر پست خود نوشت: «گفتم زود خوب میشم میام برات حرکات موزون انجام میدم که دست بزنى و غش غش بخندى، حالا تو گرفتار شدى...
حالا فعلا اینو ببین تا بیام انواع دیگش رو برات اجرا کنم تا دیگه فقط به جاى سرفه کردن بخندى، هى بخندى... .»


بازیگران و ستارگان سینمای ایران با گذاشتن کامنت همدلی، محبت‌شان را به شقایق دهقان ابراز کردند. تعدادی از کاربران با دیدن حال خوب شقایق دهقان و گذراندن دوران بیماری کرونا خوشحالی خود را ابراز می‌کنند، اما عده‌ای این رفتار را دور از شان بانوی بازیگر دانسته و کار وی را غیراخلاقی عنوان کردند. برخی از مخاطبان با اشاره به زیر پا گذاشتن خط قرمزها توسط شقایق دهقان، نگرانی خود را از ممنوع الکار شدن این بازیگر ابراز کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید