ارائه مشاوره رایگان به عموم توسط کارگروه مشاوران جهادی کانون


ارائه مشاوره رایگان به عموم توسط کارگروه مشاوران جهادی کانون

مهدوی از برگزاری جلسات مشاوره های حقوقی،خانوادگی،تحصیلی و... به صورت رایگان برای عموم مردم توسط مشاوران باتجربه متخصص به همت کارگروه مشاوران جهادی کانون علمدار خبر داد.

محمد مهدوی مدیر کانون فرهنگی هنری علمدار در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری جلسات مشاوره های حقوقی،خانوادگی،تحصیلی و... به صورت رایگان برای عموم مردم توسط مشاوران باتجربه متخصص به همت کارگروه مشاوران جهادی کانون علمدار خبر داد.

وی اظهارداشت:مردم با مشکلات مختلف در جامعه ازجمله مسائل حقوقی،خانوادگی و... درگیر هستند که برای برطرف کردن آنها نیاز به مشاوره های تخصصی دارند که اینگونه مسائل هزینه‌بر است به همین خاطر کانون فرهنگی هنری علمدار با تشکیل کارگروهی تخصصی و با استفاده از مشاورانی مجرب و به صورت رایگان سعی بر برطرف کردن گره ای و مشکلی از روی دوش مردم کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری علمدار بیان کرد:ما به عنوان بچه های مسجدی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات‌رسانی را به شکل شایسته بین جامعه احیا کنیم.

مهدوی گفت:جلسات مشاوره ای این کانون به صورت های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کانون در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برقرار می باشد که عموم مردم می توانند از این خدمات به صورت رایگان بهره ببرند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید