فرماندار : کرج از زیر ساخت های آموزشی لازم برخوردار نیست


فرماندار : کرج از زیر ساخت های آموزشی لازم برخوردار نیست

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: این شهرستان از زیر ساخت های آموزشی لازم برخوردار نیست و لازم است تدابیر جدی در این زمینه صورت گیرد.

غفورقاسم پور روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز فتوحی در منطقه کم برخوردار خرمدشت کمالشهر کرج افزود: شرایط کرونا و آموزش مجازی مدارس، فرصتی بود تا بخشی از کمبودهای این حوزه را در شهرستان کرج جبران نماییم و امروز شاهد کلنگ زنی یک باب مدرسه خیرساز در یکی از مناطق کم برخوردار شهرستان کرج هستیم.
وی با قدردانی از تلاش ماندگار خیرین برای ساخت مدرسه، خشت به خشت بنای مدارس خیرساز را فرصتی برای ساخت و آبادانی جای به جای نقاط این سرزمین ایران کوچک دانست.

قاسم پور افزود: باید نهضت ساخت مدرسه را در کلانشهر کرج جریان سازی کنیم و با ایجاد مشوق های ترغیبی زمینه مشارکت بیشتر خیرین را برای ساخت و بنای مدارس در نقاط کم برخوردار این کلانشهر فراهم آوریم چرا که آینده سازان شهرمان آبادگران فردای این سرزمین خواهند بود.

فرماندار کرج در ادامه از خیر این مدرسه حاج اصغر فتوحی برای اهتمام این کار خداپسندانه ویژه قدردانی کرد و این حرکت را باقیات و صالحات و برای آیندگان سبب خیر و تعالی رشدآگاهی عموم جامعه عنوان کرد.
عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه فتوحی به همت خیرنیکوکار حاج اصغر فتوحی در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ۲ میلیارد تومان در منطقه کم برخوردار خرمدشت کمالشهر احداث می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل