بارسلونا در جستجوی جانشین رونالد کومان؛ ژاوی و روبرتو مارتینز گزینه های اصلی


بارسلونا در جستجوی جانشین رونالد کومان؛ ژاوی و روبرتو مارتینز گزینه های اصلی

انتظار می رود رونالد کومان طی روزهای آینده شغلش در بارسلونا را از دست دهد

شکست سنگین خانگی مقابل بایرن مونیخ، تساوی خانگی مقابل گرانادا و از همه مهم تر سبک بازی نه چندان دلچسب باعث شده رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا که رابطه خوبی هم با خوان لاپورتا رییس این باشگاه ندارد، در خطر اخراج قرار گیرد.

به گزارش ساموئل مارسدن از ESPN، بارسلونا از حالا جستجو برای یافتن جانشین رونالد کومان را شروع کرده است اما انتظار می رود این سرمربی هلندی در بازی پنجشنبه شب مقابل کادیز روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. پس از بازی با گرانادا، خوان لاپورتا یک جلسه اضطراری به مدت یک ساعت با هیئت مدیره بارسلونا برگزار کرد که این جلسه، تردیدها درباره ماندن کومان در بارسا را افزایش داده است. نبود گزینه های خوب و در دسترس باعث شده خوان لاپورتا پیش از سفر به کادیز در رابطه با اخراج کومان، تصمیمی سریع و ناگهانی نگیرد. لاپورتا نمی خواهد گزینه ای موقت تا پایان فصل سرمربی بارسلونا شود و در نظر دارد یک سرمربی روی کار بیاورد که بتواند پروژه بلند مدت بازسازی بارسلونا را از همین حالا رهبری کند. ژاوی سرمربی السد قطر، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که یوردی کرایوف او را پیشنهاد کرده و یک گزینه که نامش فاش نشده اما قبلا در بارسلونا حضور داشته، گزینه های جانشینی کومان هستند. در حال حاضر، پول مسئله ای جدی برای فسخ قرارداد کومان نیست و این یعنی فشارها روی او افزایش یافته است.

همچنین بخوانید:

رونالد کومان فعلا در بارسلونا ماندنی است؛ ناکامی مقابل کادیز منجر به اخراج او می شود رونالد کومان تحت فشار؛ ضعیف ترین آمار برد بارسلونا از زمان رایکارد رونالد کومان: به لیست بازیکنان بارسلونا نگاه کنید، تیکی تاکا می خواهید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند