خیزش ملت‌ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است


خیزش ملت‌ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

سیدعلی آقازاده روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاورمردی ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند. تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن بهای بسیاری پرداخته بودند.

وی افزود: ارمغان رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس تثبیت و تحکیم و نیز صدور انقلاب در سراسر منطقه و جهان بود، تاثیرات الهام بخش انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت و ایثار به کشورهای اسلامی و در نتیجه ایجاد بیداری اسلامی بوده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خیزش ملت‌ها و مقاومت در برابر استکبار و زیاده خواهی آنها نیز یکی دیگر از این ثمرات کار ارزشمند انقلاب اسلامی بوده، دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

آقازاده بیان کرد: بدون تردید پیشرفت‌های امروز کشور مرهون این جانفشانی ها در دوران دفاع مقدس است، امروز اگر جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه و نقش آفرین مهم عرصه بین المللی است و روز به روز بر این عظمت و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف افزوده می شود نیز به همین دلیل ایثار در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان عرصه دوران ۸ سال دفاع مقدس افتخار نظام و نماد رزمندگی و ایثارگری به شمار می رود و باید قدردان شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و مجاهدتشان در دوران جنگ و حضور چشمگیر در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها باشیم، امروز تجربه پیشکسوتان جهاد و شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب می‌تواند چراغی برای آیندگان و جوانان باشد و این هنر است که بتوانیم در کنار پیشکسوتان نسل پویا و نوجوانان و جوانان را تربیت کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت پیش قراولان گام دوم انقلاب هستند و اندوخته آزادگان و ایثارگران پشتوانه تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان