ایستگاه پمپاژ کشاورزی هلیلان امسال بهره برداری می شود


ایستگاه پمپاژ کشاورزی هلیلان امسال بهره برداری می شود

ایلام - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایستگاه پمپاژ کشاورزی داجیوند - کهره در شهرستان هلیلان با برنامه‌ریزی‌های منسجم وزارت تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

سیدجواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در بدو ورود به ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل سد چناره شهرستان چرداول نیز برنامه‌های دارد و امیدواریم این طرح نیز با تزریق اعنبار در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی با اشاره به طرح های کشاورزی شهرستان ملکشاهی نیز افزود: از طرح ها و پمپاژهای مورد نیاز این شهرستان نیز بازدید و در اسرع وقت با اهتمام و هماهنگی وزارت نیرو راه اندازی می شوند.

وزیر جهاد کشاورزی به طرح کلان استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ، سامانه گرمسیری و غیر گرمسیری از مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی استان است که دولت برای تزریق اعتبار و اتمام این طرح‌ها نیز اهتمام ویژه دارد.

ساداتی نژاد تاکید کرد: امروز همچنین از مهم ترین طرح های نیمه تمام استان در حوزه کشاورزی بازدید و پس از بازدید از طرح‌ها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و برای تکمیل طرح‌ها در شورای اداری با حضور رییس جمهوری این طرح ها مصوب خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی به دلیل اینکه ایلام قطب کشاورزی و منابع طبیعی در کشور است، به این استان توجه ویژه دارد.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام، بازدید از سد چناره و باغات شهرستان چرداول، بازدید از ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند و مجمتع گلخانه کوثر در شهرستان هلیلان از جمله برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به ایلام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام