تقویت سیستم آموزشی مرکز توان‌بخشی گل‌های بهشت روستای هلر


تقویت سیستم آموزشی مرکز توان‌بخشی گل‌های بهشت روستای هلر

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از مرکز توان‌بخشی گل‌های بهشت روستای هلر باهدف بررسی نحوه فعالیت و اهدا کتاب و تجهیزات کمک‌آموزشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سیدمسعود موسوی ضمن بازدید از این مرکز، با اهدا ۲۵۰ جلد کتاب و لوازم آموزشی، بخشی از نیازهای این مجموعه را به تجهیزات کمک‌آموزشی در قالب عمل به مسوولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و درراستای تقویت سیستم آموزشی این مرکز، مرتفع کرد.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌های این مرکز در ارائه خدمات به دانش آموزان کم‌توان حرکتی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، این مرکز با ۳۳ دانش‌آموز ناچار به فعالیت‌های مجازی بوده اما امسال به یُمن واکسیناسیون و رعایت دقیق‌تر شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های ستاد ملی کرونا، فعالیت‌های مرکز به‌صورت حضوری از سر گرفته می‌شود.

به گفته موسوی، امسال ۳۸ دانش‌آموز در این موسسه ثبت‌نام کرده‌اند که از خدمات توان‌بخشی، گفتاردرمانی، کاردرمانی جسمی و کاردرمانی ذهنی به‌صورت حضوری برخوردار می‌شوند.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تقدیر از مدیر این موسسه برای ارائه خدمات به کودکان کم‌توان حرکتی و ذهنی عنوان داشت: تقویت مهارت‌های ذهنی و حرکتی در این کودکان، نه‌تنها به روند بهبود کیفیت زندگی آنان کمک می‌کند که ارتباط با خانواده را آسان‌تر کرده و به کاهش عوارض ناشی از این مشکل در سنین بزرگ‌سالی این افراد منجر می‌شود.

تقویت سیستم آموزشی مرکز توان‌بخشی گل‌های بهشت روستای هلر

46

کد خبر 1557483

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری