تیم بسکتبال دختران شهر گرگان به هویت و مدیریت مشخص نیاز دارد


تیم بسکتبال دختران شهر گرگان به هویت و مدیریت مشخص نیاز دارد

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان که تنها نماینده گلستان در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان کشور برای موفقیت و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول نیازمند هویت مشخص و مدیریت واحد است.

نیکا بیک‌لیک‌لی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود آن که موفق به جذب بازیکنان شاخص و ملی پوش غیربومی نشدیم، به دلیل نیروی جوانی و انگیزه بالای بازیکنان بومی به از ظرفیت بالایی برخورداریم و در صورت توجه و حمایت مسوولان می توانیم تا ۲ سال آینده به یکی از تیم های مدعی و مطرح کشور تبدیلی شویم.

وی بیان کرد: دیربسته شدن تیم و فاصله کوتاه جذب بازیکنان تا شروع مسابقات و علاوه بر آن وابستگی بودجه تیم به عوامل و پیش شرط های متعدد، امکان برنامه ریزی بلند مدت را سلب کرده و آینده تیم و بازیکنان را با چالش مواجه خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان به پیروزی تیمش در اولین مسابقه لیگ برتر مقابل سپهداد تهران گفت: به دلیل بسته شدن دیر هنگام تیم و اضافه شدن بازیکنان غیربومی در فاصله کوتاهی تا شروع مسابقات گمان می‌کردیم بازی سختی پیش رو داریم اما از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفته و قدرت خود را به رخ حریفان کشیدیم.

بیک‌لیک‌لی افزود: نداشتن بازی تدارکی و دیر جمع شدن تیم، یکی از آسیب‌هایی است که تیم ما را در ادامه مسابقات تهدید می‌کند اما بی توجه به این مشکلات توان و تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می دهیم.

وی ادامه داد: در گروه شش تیمی ما، پنج تیم تهرانی حضور دارند که این شرایط علاوه بر سنگینی مسوولیت دختران شهر گرگان، کار ما را برای حضور همیشگی در تهران به دلیل برگزاری متمرکز لیگ سخت کرده و خستگی زیادی به بازیکنان تحمیل خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان گفت: به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم اما امیدواریم با صعود به پلی‌آف و پیدا شدن حامی مالی، شرایط به خدمت گرفتن بازیکن باکیفیت خارجی برای ما در مسیر رسیدن به عنوان در لیگ برتر امسال فراهم شود.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در بازی افتتاحیه این فصل لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور در گروه الف با نتیجه ۷۰ بر ۵۴ تیم سپهداد تهران را شکست داد.

دختران بسکتبالیست گرگان فردا جمعه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم امرتات تهران خواهند رفت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور در فصل جدید با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز