تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضا-شیراز 14 مصدوم داشت


تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضا-شیراز 14 مصدوم داشت

شیراز-ایرنا-رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس اعلام کرد که براثر تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودرو سواری در جاده بیضاء- شیراز، 14 نفر مصدوم شدند.

محمد جواد مرادیان جمعه در گزارش ارسالی به رسانه‌ها گفت: براثر تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودروهای سواری سمند، آردی,۲۰۷,۴۰۵,۲۰۶ و پارس در دوراهی بیضاء ۱۴ نفر مجروح شدند.

او افزود: ساعت هفت و ۵۷ دقیقه صبح جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰ این حادثه به اورژانس ۱۱۵ فارس اعلام شد و نیروهای امدادی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: ۱۳ مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

رئیس اورژانس استان فارس پیشتر از این اعلام کرده بود که از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه، ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است.

مرادیان تعداد مصدومان ماموریت‌های تصادفی را ۲۵ هزار و ۱۶۳ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی ۱۸۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت هزار و ۳۷ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ۲۵۱ نفر در این حوادث قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیراز-اصفهان، شیراز-کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز-داراب بوده که جزو محورهای پرحادثه استان هستند.

بیضا در شمال غرب شیراز مهرماه سال ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقا یافت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لباس نامتعارف همسر بهرام رادان با استایل انگلیسی + عکس