برگزاری 10 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کانون امام علی(ع) نکا


برگزاری 10 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: برگزاری 10 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کانون امام علی(ع) نکا از جمله تلاش های اعضای کانون فرهنگی هنری در راستای تبیین ارزش ها در بین نسل جدید است.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا نسل جدید با این گنجینه های بات ارزش آشنا شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: از بین تمام برنامه های ارزشی و دینی و فرهنگی انجام شده که در راستای نهادینه کردن ارزشها برگزار می شود؛ سه شنبه های تکریم از برنامه های محوری برای تکریم و تجلیل از خانواده های شهداست که در طول سال اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: کانون امام علی(ع) نکا همچون همه مناسبت ها در طول هفته دفاع مقدس هم برنامه های مختلفی را در حوزه قرآنی، فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، هنری و فضای مجازی در کانون در دستور کار دارد.

چادرنشین گفت: سه شنبه های تکریم از خانواده شهدا، دیدار با خانواده رزمندگان و ایثارگران، گشت رضویون، کمک های مومنانه، توزیع لوازم التحریر، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، دیدار چهره به چهره با مسئولان، دیدار با مردم و بررسی مشکلات از برنامه های مهم ما در طول هفته دفاع مقدس امسال است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: تزئین و فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا خواهد بود.

وی یادآور شد: دفاع مقدس فضای فکری، همدلی، همراهی، ایثار، شجاعت و عزتمندی را فراهم می کند و باید از این فرصت به نحو احسن برای افزایش همدلی استفاده کرد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)