بیش از 31 میلیون لیتر سوخت در حوزه کشاورزی قزوین توزیع شد


بیش از 31 میلیون لیتر سوخت در حوزه کشاورزی قزوین توزیع شد

قزوین - ایرنا -مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری، 31 میلیون و 595 هزار و 949 لیتر سوخت جهت مصرف ماشین آلات بخش کشاورزی استان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، سید ابوطالب مهدویان روز شنبه با اعلام این مطلب افزود: در این مدت، بیشترین توزیع سوخت مربوط به ماشین آلات کشاورزی با مجموع ۲۷ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۰۲ لیتر بوده که این میزان را شرکت نفت برای فعالیت ماشین آلات بخش کشاورزی تامین کرده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت سه میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۴۷ لیتر سوخت نیز برای فعالیت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی توزیع شده است.

مهدویان در خصوص آمار توزیع سوخت در بین شهرستان‌های استان قزوین نیز گفت: بیشترین سوخت در بخش کشاورزی به ترتیب در شهرستان‌های تاکستان، قزوین و آبیک توزیع شده و کمترین میزان سوخت نیز متعلق به شهرستان البرز بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری حداکثری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین، هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز و ثبت درخواست توسط کشاورزان و بهره‌برداران این بخش، بلافاصله سوخت مورد نیاز تامین می شود و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

استان قزوین دارای ۸۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

16 قهرمان ورزشی برای جذب در ادارات معرفی شده‌اند