برگزاری جشنواره استانی «نوای اذان» در استان کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری جشنواره استانی «نوای اذان» در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره «نوای اذان» به میزبانی استان خبر داد و گفت: شناخت استعدادهای برتر، گسترش فرهنگ اذان و همچنین اهمیت بخشی به فریضه معنوی اذان از جمله اهداف جشنواره است.

«محمدعلی پیرسبزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، به جشنواره «نوای اذان» به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این جشنواره استانی به همت واحد نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی زیر ۲۵ سال، ۲۶ تا ۵۵ سال و پیر موذنین (۵۵ سال به بالا) برگزار می شود، گفت: شناخت استعدادهای برتر، گسترش فرهنگ اذان و اهمیت بخشی به فریضه اذان از اهداف جشنواره استانی «نوای اذان» است.

وی به شرایط آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و افزود: هر فرد فقط یک اثر می تواند ارسال کند و فیلم ارسالی با کیفیت مناسب از اجرای اذان باشد.

پیرسبزی مهلت ارسال اثر را تا ۱۵ آبان ماه امسال عنوان کرد و یادآور شد: شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۴۹۳۶۰۱ برای ارسال فیلم های شرکت کنندگان علاقه مند درنظر گرفته شده است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا