مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در استان همدان برگزار می شود


مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در استان همدان برگزار می شود

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه عکاسی مراسم پیاده روی نمادین اربعین در همدان خبر داد و گفت: در این رویداد به بهترین عکس‌های حرفه ای و موبایلی جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

«احمدرضا احسانی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم نمادین پیاده روی اربعین، روز دوشنبه پنجم مهرماه در مسیرهای چهارگانه مشخص شده در شهر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با برپایی غرفه در مسیر پیاده‌روی اجرای برنامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با مراسم پیاده‌روی در نظر گرفته شده است، گفت: این مسابقه در ۲ بخش حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

احسانی خاطرنشان کرد: جوایزی برای نفرات اول تا سوم بخش حرفه‌ای به ترتیب ۱.۵ میلیون تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان و برای بخش تلفن همراه ۲۰۰ هزار تومان (برای ۱۰ نفر) در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری پویش دلنوشته و خاطره و نذر کتاب در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه‌های مرتبط با این مراسم عنوان کرد و گفت: در حاشیه مراسم پیاده‌روی نمایشگاه خوشنویسی «مشق سر» شامل آثار برگزیده هنرواره ملی خوشنویسی گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز برپا خواهد شد.

احسانی اظهار داشت: درهمین ارتباط برگزاری عصر شعر اربعین، مسابقه عکاسی از پیاده روی اربعین و نمایشگاه عکس محرم در شهرستان نهاوند و اجرای نمایش خیابانی و نمایشگاه تجسمی مشق عشق در شهرستان بهار از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ع) در سطح استان است.

به گفته او، برگزاری مسابقه عکاسی در شهرستان ملایر و هنرواره نمایش‌نامه‌خوانی استانی در شهرستان فامنین نیز از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همین مناسبت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان