وقوع سرقت در شهرستان ری 10 درصد کاهش یافت


وقوع سرقت در شهرستان ری 10 درصد کاهش یافت

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: طی سه ماهه دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، وقوع سرقت کاهش 10 درصدی و دستگیرس سارقان افزایش 50 درصدی داشته است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در زمینه کشف سرقت نیز در این مدت ۱۲ درصد افزایش داشته‌ایم، افزود: از آنجا که وقوع برخی جرائم از جمله سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند، تلاش کرده‌ایم با اینگونه مجرمان برخوردی جدی و مقتدرانه داشته باشیم و با اقدامات آفندی و پیش‌دستانه نگذاریم این افراد به مطامع شوم خود دست پیدا کنند.

وقوع سرقت در شهرستان ری 10 درصد کاهش یافت

کشف محموله ۶۰۰ میلیون تومان قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان خیام، با یک دستگاه خودروی نیسان وانت که در حال بارگیری مقادیری کالا به داخل وانت بود مواجه شدند که راننده خودرو مدعی شد مالک بار نیست و در ازای این جابجایی کرایه دریافت می‌کند.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی افزود: با بررسی مدارک راننده خودرو، مشخص شد محموله خودرو ۲۱۳ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بوده که فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه است.

وقوع سرقت در شهرستان ری 10 درصد کاهش یافت

شیوه جدید کلاهبرداران سایبری با پروفایل صداوسیما

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، کلاهبرداران برای جلب اعتماد قربانیان، برای تصویر پروفایل خود از آرم سازمان‌های مختلف دولتی استفاده می‌کنند تا زمانی که با آن‌ها تماس می‌گیرند و می‌گویند برنده جایزه شده‌اند، شهروندان اعتماد کنند.

بنا بر این اطلاعیه، این شیوه جدید کلاهبرداران است که از غفلت، سهل‌انگاری و اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند لذا شهروندان به هیچ عنوان به تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس با پروفایل صداوسیما و دیگر سازمان‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند