آیین گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان در جوانرود برگزار شد


آیین گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان در جوانرود برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- آیین گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان و فرماندهان شهید دفاع مقدس عصر چهارشنبه در سپاه ناحیه جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: دفاع مقدس یک گنج با ارزش و تمام نشدنی برای همه گروه‌ها و نسل‌ها است و نباید به سادگی از آن گذشت بلکه باید آن را به نسل آینده نشان داد.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: رمز موفقیت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس وحدت و پیروی از ولایت بود که ملت ایران عزت خود را به دست آورد.

وی به رشادت های رزمندگان و پیشمرگان کُرد مسلمان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۴۵ شهید، ۷۵۰ جانباز و ۳۰ آزاده سرافراز سند افتخار شهرستان جوانرود است.

یکی اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه و از یادگاران دفاع مقدس نیز به درس آموزی از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربیات دوران دفاع مقدس آنقدر جامع است که باید همواره دستاوردها، درس‌ها و عبرت‌های آن دوران را برای تداوم مسیر درست انقلاب اسلامی به کار برد و تمام عزت و افتخار برای ملت ایران اسلامی است.

دکتر «امین موسوی» افزود: دفاع مقدس زیباترین تابلوی خودباوری و ایثار و شهادت ملت وفادار ایران اسلامی است که در تاریخ کهن ایران بی سابقه بوده است و اکنون این الگوی وفاداری به نظام اسلامی درس آموز بسیاری از کشورهای جهان شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت کشور و ملت ایران را مقتدر و قوی ساخت، اظهار داشت: تا زمانی که ایران با خودباوری و روحیه ایثار و شهادت در مسیر ولایت و رهبری حرکت کند در تمام حوزه ها با عزت موفق خواهد بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند