امداد رسانی به 100 نفر بر اثر انواع مسمومیت‌ها


امداد رسانی به 100 نفر بر اثر انواع مسمومیت‌ها

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام 6 هزار و 532 ماموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در شهریور ماه سال جاری در استان خبرداد.

رضا پیرا در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام ۶ هزارو ۵۳۲ ماموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان اظهار کرد : از این تعداد ۴هزار و ۵۲۸ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از تعداد ماموریت انجام شده یک هزار و ۲۷۱ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۷۱۵ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

پیرا اضافه کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد یک هزار و ۹۴ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۲ هزار و ۲۸۷ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته به یک هزار و ۲۹۵ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۲۷۶ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمات یاد شده ۱۰۰ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

وی در پایان تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط پایگاه اورژانس هوایی را ۱۸ مورد اعلام نمود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال