مردم خواهان و قدردان برقراری امنیت هستند


مردم خواهان و قدردان برقراری امنیت هستند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بدون خواست و همکاری مردم امنیت برقرار نمی‌شود گفت: مردم خواهان امنیت و قدردان برقراری آن هستند.

ابراهیم زارعی روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های هفته ناجاد در کردستان اظهار داشت: مردم احترام طلب و در پی احترام هستند که پلیس هم آن را متقابلا از مردم می‌خواهد.

وی تاکید کرد: مردم همچنین عدالت جو و تطبیق‌گر هستند و رفتار متفاوت با خود را می‌بینند بنابراین از زحمتکشان نیروی انتظامی انتظار می‌رود این ویژگی ها را به عنوان مطالبه مردم از آنان، مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، افزود: ناجا ماموریت های مختلفی در حوزه‌های مختلف جامعه دارند و حوزه کاری آنها بسیار گسترده است که مسوولیت آنها را هم بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی ‌انتظامی ملجا و مامن مردم هستند و امیدواریم این اطمینان مردم به پلیس بیشتر شود اضافه کرد: ناجا به عنوان حافظان شهرها و مرزها شناخته می‌شود و حضور آنها در این ۲ حوزه حائز اهمیت زیادی است.

زارعی تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی در کنار کادر درمان و دیگر بخش‌ها مشارکت و کمک بسیار گسترده‌ای در مقابله و کنترل شیوع کرونا داشته‌اند و شایسته تقدیر هستند.

وی یادآور شد: یک تبریک، تشکر، حضور و نصب بنر می‌تواند خستگی را از تن کارکنان ناجا خارج و آنها را دلخوش می‌کند و این به این نگاه می‌رسند که پشتیبانانی دارند.

زارعی با اشاره به اینکه انسان همیشه نیاز به آموزش دارد اظهار داشت: آموزش‌ها پایدار شده و آسیب‌شناسی شود کدام آموزش‌ها اثربخش بوده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان هم در این نشست با اشاره به اینکه امسال شعار هفته ناجا تحت عنوان پلیس هوشمند و امنیت پایدار است گفت: هفته ناجا فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است و اینکه بتوانیم بخشی از این خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان افزود: ناجا در صدد است که ماموریت‌هایش را با مشارکت مردم انجام دهد و از خود مردم برای تامین امنیت خودشان۰ استفاده کند.

وی یادآور شد: استان کردستان از لحاظ جمعیت و وسعت در میان ۳۴ رده انتظامی در رده‌های میانی استان‌ها قرار دارد اما از نظر فراوانی جرایم رتبه ۳۳ هستیم که در سطح کشور مثال زدنی است و حاصل مشارکت مردم و مسوولان است‌.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: نیروی انتظامی در صدد است از پدیده‌های انتظامی جلوگیری کند و تا جایی که امکان دارد بزه را در استان و کشور کاهش دهد.

وی افزود: آگاهی بخشی، جلب مشارکت و اعتماد عمومی اهداف شعار امسال هفته نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: در این هفته بزرگداشت و تجلیل از کارکنان، ارتقاء سرمایه اجتماعی، نمایش اقتدار، ارتقاء فرهنگ ایثار را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در این هفته اجرا می‌شود حدود۵۰ نمایشگاه حضوری و مجازی را در شش ماه گذشته برگزار کرده‌ایم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!